به گزارش ایلنا از مشهد، محمود مادرشاهیان با اشاره به در نظر گرفتن تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی برای استفاده تمامی زائران از هتلهای مشهد در دهه کرامت عنوان کرد: هدف ما جذب زائر است تا بتوانیم برای زائران اقامت ارزان قیمت فراهم کنیم.
وی بیان کرد: هدف اصلی ما افزایش ماندگاری زائران در مشهد است که توانستیم ماندگاری زائران در مشهد را به ۲ روز و یا بیشتر برسانیم.
رئیس جامعه حرفهای هتلداران خراسان رضوی در خصوص وضعیت اشغال هتلهای مشهد در ولادت امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: با توجه به تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی که در این ایام برای استفاده زائران قرار داده بودیم، استقبال خوبی از هتلهای مشهد صورت گرفت و ظرفیت هتلهای مشهد به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد اشغال شد.
در دهه کرامت ۱۴۰۲ حدود ۲ میلیون زائر به مشهد مشرف شدند که این آمار نشاندهنده افزایش ورود ۴۰ درصدی زائران به مشهد نسبت به دهه کرامت در سال گذشته است.
∎
نظر شما