شناسهٔ خبر: 60461838 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

سنگربان پرسپولیس مقابل این تیم طلسم شده است!

علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس که بعنوان دروازه بان منتخب فصل نیز معرفی شد تاکنون مقابل هوادار نتوانسته کلین شیت کند.

صاحب‌خبر -

علیرضا ببرانوند نقش ویژه ای در قهرمانی پرسپولیس در این فصل لیگ برتر و صعود این تیم به فینال جام حذفی  داشت. بیرانوند که بعد از ۲ سال دوری دوباره به لیگ برتر و پرسپولیس برگشت، موفق شد ۱۹ کلین شیت ثبت کند و دستکش طلایی این فصل فوتبال ایران را هم بدست بیاورد. با این کلین شیت‌ها بیرانوند به دومین گلر برتر تاریخ لیگ برتر و بهترین دروازه بان پرسپولیس در این رقابت‌ها تبدیل شد.

با این حال در بین کلین شیت‌های علیرضا ببرانوند با پیراهن پرسپولیس نکته جالبی وجود دارد. دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس تجربه بازی در مقابل ۳۰ تیم مختلف در لیگ برتر ایران را دارد که در میان این تیم‌ها، بیرانوند در کارنامه خود عدم کلین‌شیت مقابل نساجی مازندران و هوادار تهران را می‌دید. درخشش علیرضا بیرانوند در هفته پایانی لیگ برتر مقابل نساجی باعث شد تا این طلسم برای دروازه‌بان پرسپولیس شکسته شود و او مقابل حریف مازندرانی سرانجام موفق به‌ثبت کلین‌شیت شد تا تیم هوادار، تنها تیمی باشد که بیرانوند در مقابل آن قرار گرفته و نتوانسته کلین‌شیت کند.

در بازی نیمه نهایی هم مقابل هوادار دروازه علیرضا بیرانوند از روی نقطه پنالتی باز شد و با وجود اینکه او در نیمه نخست موفق به مهار پنالتی مسعود شجاعی شده بود، نتوانست مقابل هوادار کلین شیت کند. علیرضا در دو بازی رفت و برگشت مقابل هوادار در لیگ هم نتوانست دروازه خودش را بسته نگه دارد تا طلسم عدم کلین شیت مقابل این تیم همچنان برای او باقی بماند. هوادار دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند ولی بیرانوند فصل قبل در ایران حضور نداشت تا مقابل این تیم قرار بگیرد.

سنگربان پرسپولیس مقابل این تیم طلسم شده است!

نظر شما