شناسهٔ خبر: 60461527 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

کارشناس حوزه جمعیت تشریح کرد:

فروپاشی خانواده و از دست دادن نسل جوان دو هدف مستکبران برای نابودی کشورهای مسلمان

حوزه/ کارشناس حوزه جمعیت گفت: فروپاشی خانواده و از دست دادن نسل جوان دو عامل و هدف مهم سران جهان استکبار برای نابودی ملت‌های مسلمان خصوصا کشور ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همزمان با ایام فرخنده دهه کرامت نشست هم اندیشی تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت با حضور سیده رقیه موسوی از مبلغین فعال عرصه کنشگری جمعیت روز دوشنبه در مدرسه علمیه الهیه ساوه برگزار شد.

موسوی در ابتدا با اشاره به فرازهایی از نهج البلاغه پیرامون عبرت گیری از جامعه، اظهار داشت: حضرت علی(ع) ۱۵ مرتبه در نهج‌البلاغه فریاد می‌زنند که مردم از تاریخ عبرت بگیرید، چرا که تاریخ دائما در حال تکرار است و در همه احوال، مردم باید در حال عبرت گرفتن از تاریخ باشند.

وی با ارائه گزارشی از جریان شناسی تحولات جمعیتی آمریکا از دهه ۱۹۵۰ به بعد و بیان اهدافی که سران آمریکا در عرصه جمعیتی برای کشورهای مختلف پایه‌ریزی کردند، گفت: پنج اتفاق مهم در ۲۰ سال گذشته آمریکا رخ داد که سران آن‌ها تصمیم گرفتند این عوامل در کشورهای دیگر از جمله ایران هم اتفاق بیفتد که مهم‌ترین این اتفاقات، کاهش جمعیت و انقلاب جنسی می‌باشد.

موسوی در ادامه با اشاره به مستند زمستان جمعیتی و تأکید بر مشاهده این مستند، خاطرنشان کرد: فروپاشی خانواده و از دست دادن نسل جوان دو عامل و هدف مهم سران جهان استکبار برای نابودی ملت‌های مسلمان خصوصا کشور ایران است.

وی با اشاره به عوامل مرگ و میر در سال‌های اخیر از جمله کرونا، مصرف دخانیات و مشروبات الکلی، اظهار کرد: از جمله دسیسه‌های فراوان دشمن برای کنترل جمعیت، فرهنگ سازی جایگزینی فرزندان در خانواده با حیوانات، فمنیسم گرایی و قتل عام جنین‌هاست که متاسفانه به شدت در حال افزایش است‌ و اگر بخواهیم ایران کشوری اسلامی و جوان بماند وظیفه داریم همگان را از این جریان‌سازی‌های دشمن آگاه کنیم.

این کارشناس حوزه جمعیت، روایت‌هایی پیرامون فرزندصالح، روزی حلال و شبهات در زمینه فرزندآوری از جمله مشکلات اقتصادی و اجتماعی را بیان کرد و به تشریح علت‌های بی رغبتی به فرزندپروری پرداخت.

فروپاشی خانواده و از دست دادن نسل جوان دو هدف مستکبران برای نابودی کشورهای مسلمان

نظر شما