شناسهٔ خبر: 60461478 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

تبریک قهرمانی پرسپولیس توسط استقلالی محبوب!

دو بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس درباره بیانیه‌ها و حواشی فصل اخیر بین تیم‌های مدعی صحبت‌های جالبی مطرح کردند.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: دو بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس درباره بیانیه‌ها و حواشی فصل اخیر بین تیم‌های مدعی صحبت‌های جالبی مطرح کردند.

 برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب با حضور پیروز قربانی و فرزاد آشوبی برگزار شد و این دو بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس درباره مسائل مختلف و دلایل مهم در رسیدن سرخ‌پوشان به قهرمانی و ناکامی آبی‌ها و سپاهان در کسب جام به صحبت پرداختند که یکی از آنها را درگیر شدن با حواشی و دادن بیانیه و مصاحبه‌ها عنوان نمودند.

فرزاد آشوبی در واکنش به سوال محمدحسین میثاقی که عنوان کرد برخی تیم‌ها و بازیکنان عنوان کردند که «نمی‌گذارند یا نمی‌خواهند ما قهرمان شویم»، ابراز کرد: این حرف‌ها فرار از واقعیت است. یکی از دلایل اینکه پرسپولیس در پایان فصل فوق‌العاده خوب و کم نوسان کار کرد، فضای آرام و به دور از تنش در باشگاه، گروه فنی و بازیکنان بود و در نهایت کاری که خیلی سخت به نظر می‌رسید و دور از انتظار بود را انجام دادند.

او ادامه داد: کاملا این دست از رفتارها و مصاحبه‌های خیالی که دست‌هایی در کار است تا قهرمان نشویم یا شرایط به سود رقیب است، جز دور کردن تیم از نظر شرایط فنی، هیچ کمکی به پیشبرد و رشد برای رسیدن به هدف نمی‌کند.

این بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال یادآور شد: بهتر است یک مقدار نگاه را وسیع‌تر کنیم و امروزی‌تر ببینیم و الگوبرداری کنیم. به این شکل خودمان آرامش بیشتری خواهیم داشت و بازدهی آن گروه بیشتر خواهد شد.

پیروز قربانی، کاپیتان پیشین استقلال نیز در این باره اظهار کرد: دادن بیانیه و مصاحبه‌هایی در این راستا، فرار از واقعیت است و هیچ چیز جز این نیست که در لیگ امسال هم شاهد بودیم. امسال شرایط به گونه‌ای رقم خورد که دست بالا با استقلال و سپاهان بود که استقلال متاسفانه نتوانست از فرصت بهره ببرد و پرسپولیس در آخر فصل خیلی هوشیارانه‌تر کار کرد.

او یادآور شد: سپاهان اگر ملوان را می‌برد، قهرمان می‌شد ولی این فرصت را از دست داد و ماهی لیز خورد و پرسپولیس هم تیمی نیست که بگذارد این ماهی از دست برود.

قربانی در اظهاری نظری جالب عنوان کرد: چه اشکالی دارد من به‌عنوان یک استقلالی، قهرمانی پرسپولیس را تبریک بگویم؟ ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند هم با اینکه روز آخر قهرمانی را به بایرن مونیخ داد، اما قهرمانی را به آنها تبریک گفت. بهتر است یاد بگیریم که فوتبال یک ورزش وارداتی است و ما علامه دهر نیستیم. هیچ ایرادی ندارد از کشورهای اروپایی برای پیشرفت فوتبالمان یاد بگیریم.

 

نظر شما