شناسهٔ خبر: 60461188 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آگهی فروش بلیت دربی با قیمت‌های نجومی

عجیب‌ترین بازار سیاه تاریخ: کنسرت قایدی و محبی!

پس از اتمام بلیت فروشی دربی، حالا بازار سیاه آن در فضای مجازی به راه افتاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که ابتدا اعلام شده بود 50 هزار بلیت برای شهرآورد پایتخت به فروش می‌رسد، اما این آمار کاهش یافت و به 35 هزار قطعه بلیت رسید که فروش آن با بازار سیاه عجیبی همراه شده است.

در شرایطی که در سایت فروش بلیت، بخش روبه‌رو جایگاه 200 هزار تومان، پشت دروازه 100 هزار تومان و طبقه دوم 50 هزار تومان برای فروش گذاشته شد، در برخی از پلتفرم‌های ثبت آگهی مشاهده شده که بلیت دربی 101 با قیمت‌های عجیب و سرسام آوری به فروش می‌رسد.

نرخ برخی از این بلیت‌ها تا مرز یک میلیون تومان نیز پیش رفته که در نوع خود عجیب است. بازار سیاهی که بسیاری از آگهی‌های فروش آن بعضا تقلبی بوده و یا بلیتی تحویل خریدار داده نمی‌شود که نمونه آن را در بازی‌های قبل شاهد بودیم.

1881300

در شرایطی که گفته می‌شود پس از ثبت آگهی‌های فراوان در رابطه با فروش بلیت شهرآورد پایتخت، یکی از نرم افزارهای ثبت آگهی اقدام به عدم درج فروش بلیت کرده، حالا برخی نیز تدابیر عجیبی را در نظر گرفته‌اند.

به عنوان مثال، یکی از کاربران آگهی فروش بلیت خود را با عنوان عجیب کنسرت مهدی قایدی و محمد محبی ثبت کرده و قیمت باورنکردنی 800 هزار تومانی در پشت دروازه را برای آن در نظر گرفته است. بلیتی که در شرایط عادی 100 هزارتومان فروخته می‌شد و دچار رشد 8 برابری شده است.

1881299

باید دید که واکنش فدراسیون و سازمان لیگ به بازار سیاهی که برای فروش بلیت دربی به راه افتاده چه خواهد بود.

نظر شما