شناسهٔ خبر: 60460990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو مجلس خبرگان رهبری:

خبرنگاری رسالتی بسیار سنگین است/ تسلیت درگذشت خبرنگار یاسوجی

یاسوج_ عضو مجلس خبرگان رهبری طی پیامی با تسلیت درگذشت خبرنگار با سابقه کهگیلویه و بویراحمدی، «منصور زرگر» گفت: خبرنگاری رسالتی بسیار سنگین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تسلیت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در راستای درگذشت خبرنگار یاسوجی آمده است: رحمت خداوند متعال بر مرحوم آقای منصور زرگر، عزیزی که سال‌ها خبرنگاری را به مثابه یک وظیفه و رسالت به عهده داشت، متعهد و دلسوز بود و مطالبات را با ادب و متانت دنبال می‌کرد.

این پیام می‌افزاید: حقاً کسانی که او را می‌شناختند او را به مثابه یک خبرنگار واقعی قلمداد می‌کردند.

در ادامه این پیام آمده است: انسانی رسانه‌ای که در مسیر رشد اندیشه و آگاهی جامعه تلاش می‌کند برای تبیین نیازها و نیازمندی‌های مردم تلاش می‌کند و چنین انسانی پیوسته در نگاه‌ها و در دل‌ها ماندگار است.

آیت الله ملک حسینی در بخش دیگر این پیام آورده است: معنی اینکه او را خبرنگار می‌دانستند، این است که او را یک خبرساز و خبر سوز نمی‌دانستند و تفاوت است بین این مفاهیم و حتی او را خبرگو نمی‌دانستند و خبرنگاری رسالتی بسیار سنگین است، به قدر رسالت نفس یک رسانه که مفهوم رسانایی را در خودش جای داده است.

خدایش رحمت کند و با هر آنچه که از خیر و پاکی و دفاع از حقوق مردم انجام داد و متعهدانه در جامعه ظاهر شد، محشور گرداند. خداوند او را با اهل بیت و نبی اکرم صلی الله علیه و ائمه حشرش را قرار دهد.

قلبا و صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم به خانواده محترمشان، به بستگان عزیزشان، به همه اصحاب فرهنگ و رسانه.

ان شا الله که قلب‌های شما در داغ او آرام باشد و صبور باشید در این عزا.

ان شاء الله همه آماده باشیم برای روزی که نامش روز مرگ است. مرگ به سراغ مرحوم زرگر به تنهایی نرفت، دیگرانی را ربود و نوبت ما هم خواهد رسید، ان شا الله همه با اعمال خوب و با پاکی هایمان منتظر آن روز باشیم و آماده برای آن روز، ان شاءالله.

نظر شما