شناسهٔ خبر: 60460528 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لئو تا کی برای آبی اناری‌ها صبر می‌کند؟

همه‌چیز در حد حرف: بارسا پیشنهادی به مسی نداده

لیونل مسی، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، با وجود شایعات بسیار هنوز پیشنهاد رسمی برای بازگشت به بارسلونا دریافت نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن در لیگ یک فرانسه حالا لیونل مسی به دنبال تعیین تکلیف تیم آینده خود است. خورخه، پدر این ستاره نیز پیش از این گفته بود که او قصد دارد بعد از تمام شدن همه چیز در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. بازگشت به بارسلونا یکی از احتمالات جذاب در این مورد که البته گفته می‌شود شاید عملی نشود.

علاوه بر این مسی یک پیشنهاد اغواکننده نیز از الهلال عربستان در جیب دارد و طی روزهای اخیر طبق ادعای رسانه اسپانیایی اسپورت، چند پیشنهاد دیگر نیز دریافت کرده است.

اسپورت همچنین مدعی شد که از طریق منابع موثق خود دریافته که بارسلونا در حال حاضر جدی‌ترین گزینه مسی نیست چرا که باشگاه کاتالان هنوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای به این بازیکن ارائه نکرده است.

1880528

آبی اناری‌ها هنوز لالیگا را به پایان نرسانده‌اند و قطعا مهم‌ترین دغدغه آنها در پایان فصل خروج از شرایط مالی آشفته خواهد بود که حتی امکان ثبت قرارداد بازیکنان جدید را نیز از آنها صلب می‌کند. همین موضوع باعث شده تا این‌گونه به نظر برسد که قهرمان لالیگا برخلاف رسانه‌ها و هواداران، مسی را فراموش کرده و هنوز برنامه جدی برای جذب او ندارد.

حالا مشخص نیست که در این شرایط آیا لیونل مسی می‌خواهد همچنان منتظر بارسلونا بماند. برای این بازیکن هیچ اطمینانی وجود ندارد که آیا باشگاه بارسلونا در نهایت بتواند تا موعد مقرر پیشنهادی برای جذب او ارائه کند یا خیر و همین می‌تواند به تصمیماتی دیگر از سوی این بازیکن منجر شود.

نظر شما