شناسهٔ خبر: 60460071 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

طارمی زبان پورتو را فارسی کرد! (عکس)

باشگاه پورتو با زبان فارسی پوستر آقای گلی ستاره ایرانی خود را طراحی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی بهترین سال فوتبالی خود را در پورتو پشت سر گذاشت و علی‌رغم اینکه نتوانست مثل فصل گذشته قهرمانی در لیگ برتر پرتغال را کسب کند، اما موفق شد برای دومین بار در این رقابت‌ها به عنوان آقای گلی برسد و کفش طلا را به دست بیاورد.

ستاره ایرانی پورتو که سه سال قبل هم در همین مقطع عنوان آقای گلی را به‌طور مشترک با دو بازیکن دیگر به دست آورد، این بار در فصل ۲۳-۲۰۲۲ توانست به تنهایی با زدن ۲۲ گل به این مهم برسد و اتفاق تاریخی را به‌عنوان یک لژیونر به دست بیاورد و این شانس را دارد با درخشش در لیگ برتر پرتغال راهی باشگاه بزرگ‌تری شود.

طارمی در فصل اخیر فقط یک بازی را به خاطر محرومیت از دست داد و در ۳۳ مسابقه دیگر لیگ برتر پرتغال به میدان رفت که توانست ۲۲ گل بزند و ۷ پاس گل بدهد تا موثرترین بازیکن تیمش شود و با تقدیر ویژه این باشگاه در پایان فصل مواجه شود.

1881277

باشگاه پورتو به مناسبت آقای گلی مهدی طارمی، پوستر ویژه‌ای با انتشار تصاویر شادی گل‌های جذاب این ستاره ایرانی طراحی کرده و با سه زبان پرتغالی، انگلیسی و فارسی، بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال را معرفی نموده و از این بازیکن به خاطر درخشش در فصل ۲۳-۲۰۲۲ تقدیر کرده است.

نظر شما