شناسهٔ خبر: 60459765 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان

جبلی: نهضت خلق روایت‌های مقاومت ضرورتی اساسی است

رییس رسانه ملی، راه اندازی نهضتی با عنوان نهضت خلق روایت‌ها با هدف ترسیم ابعاد مقاومت فلسطین در برابر صهیونیست‌ها را ضروری دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از بیروت، رئیس رسانه ملی در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک پیروزی اخیر مقاومت فلسطین دربرابر رژیم صهیونیستی، تحمیل شروط مقاومت بر این رژیم را یک پیروزی بزرگ، ماندگار و درس آموز دانست.

پیمان جبلی در این دیدار خطاب به نخاله تاکید کرد: پیروزی‌های شما روز بروز بیشتر و در مقابل ضعف رژیم صهیونیستی، بیش از گذشته اشکار می‌شود.

رئیس رسانه ملی با اشاره تجربه مقاومت ملت ایران در برابر طیف های گوناگونی از دشمنی‌ها گفت: هر قطره خون شهدا تضمینی بر رسیدن انقلاب اسلامی به اهدافش است.

پیمان جبلی در این دیدار با اشاره به کوتاهی‌هایی که تاکنون در ارائه "روایت‌های مقاومت " صورت پذیرفته است گفت، راه اندازی نهضتی جدید با عنوان "نهضت خلق روایتها" با هدف ترسیم ابعاد مقاومت فلسطین در برابر صهیونیست‌ها ضرورتی است، که بایستی با قید فوریت در دستور کار مجامع فرهنگی محور مقاومت قرار گیرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه جریان مقاومت با درس گرفتن از مکتب امام خمینی (ره)، مسیر مبارزه با دشمنان را ادامه می‌دهد، افزود: در میدان نبرد با دشمن صهیونیستی همواره از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران بهرمند می‌شویم.

زیاد نخاله تصریح کرد، ۲۰ یا ۳۰ سال پیش را با امروز مقایسه کنید، آن زمان کجا بوده ایم و اکنون در چه جایگاهی قرار داریم. این‌ها همه به لطف جمهوری اسلامی و حمایت‌های ایران از مقاومت فلسطین است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین اظهار داشت، امروز معادلات میدان نبرد را کاملا بنفع مقاومت تغییر داده ایم و رویای تصویر" سوپرمن بودن" اسرائیل را در منطقه کاملا درهم شکسته و عوض کرده ایم.

زیاد نخاله افزود، اصرار داریم در سایه مشارکت با محور مقاومت تا تحقق کامل پیروزی بر رژیم صهیونیستی این مسیر را ادامه دهیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد، یکی از بزرگترین دستاورد‌های جدید حضور در میدان نبرد با رژیم صهیونیستی آن است که به شدت روحیه حکومت و شهرک نشینان صهیونیست را بهم ریخته ایم و افزون بر رژیم صهیونیستی در کل منطقه معادله جدیدی را رقم زده ایم.

نظر شما