شناسهٔ خبر: 60459568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در شانزدهمین جشنواره آموزشی دانشگاهی شهید مطهری؛

ایده‌ها و فرآیندهای نوآورانه علوم پزشکی اهواز تقدیر شدند

در شانزدهمین جشنواره آموزشی دانشگاهی شهید مطهری، از ایده‌ها و فرآیندهای نوآورانه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

دکتر شهنام عسکرپور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در شانزدهمین جشنواره آموزشی دانشگاهی شهید مطهری که امروز (۸ خردادماه) در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، گفت: جشنواره شهید مطهری هر ساله برگزار می‌شود و بزرگداشت مقام بزرگ استاد یکی از اهداف اصلی این برنامه است.

به گزارش ایسنا، عسکرپور ادامه داد: اساتیدی که در دانشگاه علوم پزشکی اهواز مشغول به فعالیت هستند، از نخبگان جامعه و افتخارات هستند که اهمیت و ارزش آموزش برای آنها مهم و مورد توجه بوده و در مسیر تربیت دانشجویان و ساختن آینده کشور گام نهاده‌اند.

وی با اشاره به سخنانی از بنیانگذار انقلاب با این مضمون که معلمی شغل انبیا است، گفت: معلم و استاد جایگاه خاصی دارد که در جشنواره شهید مطهری به ایده‌های نوآورانه در زمینه آموزش پزشکی توجه می‌شود. به عبارتی در این جشنواره به آموزش، یادگیری، ارزشیابی اساتید و دانشجویان، فرآیندهای جدید آموزشی و اپلیکیشن‌های جدید آموزشی و اهمیت فضای مجازی در بحث آموزش ارج نهاده می‌شود.

عسکرپور به یکی از دلایل نامگذاری این جشنواره تحت عنوان جشنواره شهید مطهری اشاره کرد و گفت: شهید مطهری استادی فرهیخته و با درجات علمی بالا بود که درس‌های اخلاق و اصول اصلی اسلام را به شیوه‌ای‌ ساده و قابل فهم در قالب مجموعه داستان‌های کوتاه تحت عنوان کتاب داستان راستان به دانش‌آموزان یاد داد و این موضوعی است که ما در این جشنواره به دنبال آن هستیم، به عبارتی ایده‌ها، خلاقیت‌ها، شیوه‌ها و برنامه‌های جدید و نوآورانه آموزشی برای انتقال علم پزشکی به شکلی ساده و تاثیرگذار را بررسی می‌کنیم.

بنا بر اعلام وب‌دا خوزستان، در شانزدهمین جشنواره آموزشی دانشگاهی شهید مطهری از ایده‌ها و فرآیندهای نوآورانه برتر که قابلیت ارائه در سطح کشور داشتند، همچنین از دانشکده برتر دانشگاهی بر اساس ارزشیابی و اعتبارسنجی معاونت آموزشی، تقدیر و از اساتید پیشکسوتی که سال‌ها در عرصه آموزش فعالیت داشتند، تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما