شناسهٔ خبر: 60459390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان خبر داد:

مشخص شدن حریفان شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا

رامین بشرویه

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان از مشخص شدن حریفان این تیم در مرحله نهایی سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا خبر داد.

صاحب‌خبر -

کریم علمی عصر امروز دوشنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح جزئیات آخرین وضعیت دیدارهای تیم شهرداری گرگان در مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا پرداخت و اظهار کرد: مرحله پایانی این دوره در قالب دو گروه ۴ تیمی از ۱۹ الی ۲۷ خرداد ماه به میزبانی شهر دُبی در کشور امارات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری گرگان به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران به این مرحله راه یافته است، خاطرنشان کرد: در گروه B این تورنمنت تیم‌های شباب الاهلی امارات، کویت کلاب کویت و برنده جدال نمایندگان هند و قزاقستان با هم دیدار خواهند کرد.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به اینکه تنها نماینده کشورمان در مرحله نخست فقط در مقابل تیم الریاضی لبنان نتیجه را واگذار کرد و باقی دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و رتبه دوم را کسب کرد، افزود: نماینده استان گلستان هفته گذشته پس از غلبه بر کاله آمل برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر بسکتبال کشور شد و هواداران این تیم جشن باشکوهی را در شهر گرگان برگزار کردند.

وی با تأکید بر اینکه بی‌شک آسمان خراش‌های شهرداری گرگان محبوب قلب هزاران هوادار خون گرم بسکتبال شهر گرگان هستند، تصریح کرد: قطعاً دعای خیر هواداران بدرقه راه بازیکنان، کادرفنی و دست اندرکاران این تیم است تا بتواند قله‌های بالای بسکتبال آسیا را فتح کنند.

علمی روحیه تیم را پس از پیروزی‌های متوالی در لیگ بسکتبال کشور بسیار بالا عنوان کرد و گفت: همه شرایط برای کسب نتایج ایده‌آل در رقابت‌های آسیایی مهیا است و یقیناً عقاب‌ها برای کسب پیروزی در این دیدارها آماده هستند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه هیچ دیداری برای شهرداری گرگان راحت و ساده نیست، اضافه کرد: نماینده استان گلستان برای رسیدن به این مرحله زحمات بسیاری را کشیده است و همچنان به مسیر ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

نظر شما