شناسهٔ خبر: 60459373 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لژیونرها؛

سامان قدوس از تونل برنتفورد به سوئد می‌رسد؟

سامان قدوس پس از اینکه هم‌تیمی‌های وی در برنتفورد برایش تونل خداحافظی زدند حالا در آستانه انتقال دوباره به لیگ سوئد و پیوستن به مالمو قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پایانی لیگ برتر جزیره فوتبال انگلیس در شرایطی روز گذشته _یک‌شنبه هفتم خردادماه_ برگزار شد که تیم برنتفورد توانست یک بر صفر منچسترسیتی قهرمان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را به‌طرز غیرقابل پیش‌بینی و عجیبی شکست دهد. اما سوای نتیجه این دیدار، اتفاقی بود که برای هافبک‌تهاجمی برنتفورد توسط هم‌تیمی‌های وی رقم خورد.

پیش از آغاز مسابقه، بازیکنان برنتفورد برای خداحافظیِ سامان قدوس ستاره ایرانی این تیم تونل افتخار ترتیب دادند. لازم به‌ذکر است باشگاه برنتفورد انگلیس طی بیانیه‌ای اعلام کرد سامان قدوس پلی‌میکر ایرانی که همراه با برنتفورد از چمپیونشیپ به لیگ برتر جزیره صعود کرده بود، در پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ از تیم فوتبال این باشگاه جدا خواهد شد.

همچنین توماس فرانک سرمربی برنتفورد درخصوص جدایی سامان قدوس گفت کار کردن با سامان لذتبخش بود. او بخشی از تیمی بود که به لیگ برتر صعود کرد و ظرف دو سال اخیر، عضوی ارزشمند در ترکیب تیم محسوب می‌شد. هرگاه او در لیست تیم قرار گرفت و هرگاه که به زمین رفت، ما را ناامید نکرد.

سامان قدوس در شرایطی برنتفورد را پس از تقریباً سه‌سال ترک کرد که احتمال بازگشت وی به لیگ سوئد بیش از پیش قوت گرفته است. قدوس که از اوسترشوندس مطرح شد و به فوتبال انگلیس رفت پیشنهاد قابل‌توجهی از مالمو قهرمان لیگ برتر سوئد دریافت کرده و این احتمال وجود دارد قدوس با تکرار سرنوشتی که برای علیرضا جهانبخش اتفاق افتاد به لیگی برود که بتواند توانایی‌هایش را بار دیگر به رخ بکشد.

نظر شما