شناسهٔ خبر: 60459276 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مشکل داوری نباشد ما برنده دربی هستیم

شاهین بیانی کاپیتان اسبق آبی‌پوشان گفت: ساپینتو استقلال را در فصل آینده خطرناک‌ترین تیم ایران خواهد کرد و تیمی توان رقابت با آبی‌پوشان را نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

شاهین بیانی درباره شرایط این تیم در دربی فینال جام حذفی اظهار داشت: استقلال در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و همه می‌دانند استقلال فوتبال روان و تماشاگر پسندی ارائه می‌دهد. بازی‌های پرگل این تیم نشان می‌دهد که به خوبی کار شده و اگر در دربی فینال مشکلات داوری به وجود نیاید، استقلال می‌تواند به راحتی برنده این مسابقه شود.

وی افزود: گرچه تیم پرسپولیس مهره‌های خوبی دارد اما استقلال هجومی‌تر است و می‌تواند با سرعتی که مهدی قایدی و محمد محبی دارند خطرناک ظاهر شوند و به گل برسند. این استقلال قبل از دربی گذشته، فوتبال خیلی خوب و روانی ارائه می‌کرد. بعد از دربی هم شرایط خوب خودش را داشت و باز هم شاهد نتایج پر گل بودیم. حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمده بود اما استقلال بازی‌های پرگل، زیاد داشته که نشان می‌دهد می‌تواند در هر بازی گل‌های زیادی بزند.

بیانی درباره مهدی قایدی ستاره استقلال گفت: بدون شک مهدی قایدی ستاره این روزهای فوتبال ایران است و با تکنیک و سرعتی که دارد می‌تواند هر بلایی را سر هر مدافعی بیاورد به نظر من مدافعان پرسپولیس روز سختی را برابر قایدی دارند و توان مهار این بازیکن تکنیکی را ندارند. البته علاوه بر قایدی محبی هم برای استقلال خوب کار کرده و به نظر من محبی و قایدی برای فصل آینده باید در استقلال حفظ شوند و یک مهاجم گلزن و شش دانگ به جمع آنها اضافه شود دیگر استقلال هجومی‌ترین و خطرناک ترین تیم ایران خواهد شد.

کاپیتان و مدافع پیشین آبی پوشان در پایان درباره ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال نیز گفت: ساپینتو در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر عملکردی به مراتب بهتری نسبت به نیم فصل اول داشت و به نظر من باید این مربی پرتغالی حفظ شود. نباید باشگاه به دنبال مربی دیگری باشد تا دوباره از سرمربی جدید به تیم شناخت پیدا کند. ساپینتو الان نسبت به وضعیت فوتبال ایران، و شاگردانش شناخت خوبی پیدا کرده است و می‌داند برای فصل آینده از هر کدام از آن‌ها چه می‌خواهد ، ضمن اینکه با اضافه شدن چند بازیکن تیم استقلال کامل خواهد شد. این مربی پرتغالی خیلی به فوتبال هجومی و زیبا علاقه مند است و مطمئنا با بودن ساپینتو استقلال در فصل آینده خطرناک ترین تیم ایران خواهد شد و تیمی توان رقابت با آبی پوشان را نخواهد داشت.

نظر شما