شناسهٔ خبر: 60459186 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مصدومیت‌ها بسیار به ما آسیب زد؛

صدقی: لیگ بیست و دوم خیلی فشار تحمل کردیم

مدافع ذوب آهن معتقد است این تیم شایستگی این را داشته که لیگ بیست و دوم را با رتبه بهتری به پایان برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن در دومین فصل حضور مهدی تارتار در راس کادر فنی خود، با رتبه نهم جدول لیگ را به پایان رساند. امیرحسین صدقی در خصوص حضور ذوب آهن در این رتبه به خبرنگار ما گفت: فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و در مجموع نسبت به بضاعت خودمان، رتبه بدی به دست نیاوردیم. البته می‌توانستیم رتبه بالاتری هم داشته باشیم اما در نیم فصل دوم در یکی، دو مسابقه شکست خوردیم که اگر در آن مسابقات پیروز می‌شدیم، به راحتی تا رتبه هفتم صعود می‌کردیم. ما از فولاد و آلومینیوم امتیاز گرفتیم و می‌توانستیم رتبه بهتری نسبت به آنها داشته باشیم ولی در هر صورت در مجموع رتبه نهم، رتبه بدی نبود.

وی با بیان اینکه ذوب آهن به دنبال کسب رتبه بهتری بود، گفت: با وجود اینکه بودجه ذوب آهن محدود بود اما با این حال هدف ما این بود که رتبه سال قبل را ارتقا بدهیم و یا حداقل همان رتبه را تکرار کنیم. خیلی به این هدف نزدیک بودیم و برای مثال اگر سه امتیاز بازی نفت مسجدسلیمان را کسب می‌کردیم، شرایط تغییر می‌کرد اما متاسفانه کمی حریف را دست کم گرفتیم. از طرفی ما با مصدومیت چند بازیکن‌مان هم مواجه شدیم که روی عملکرد تیم تاثیر داشت.

مدافع ذوب آهن که در لیگ بیست و دوم در هفده بازی به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب این تیم قرار گرفت، در این باره گفت: سال قبل فشار زیادی روی من بود و از طرفی بدشانسی آوردم و خیلی مصدوم شدم ولی امسال توانستم بیشتر بازی کنم و کیفیت خودم را نشان بدهم. البته انتظار بیشتری از خودم دارم و پله به پله جلو می‌روم و باید در سال‌های بعد بیشتر تلاش کنم.

1881260

صدقی سپس با تمجید از مهدی تارتار عنوان کرد: من دو سال با حاج مهدی کار کردم و چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتم. خوشحالم که سال‌های اول حضورم در لیگ برتر در کنار ایشان سپری شد و امیدوارم در سال‌های آینده بیشتر در کنار هم باشیم. آقای تارتار مربی‌ای هستند که می‌توانند چیزهای زیادی به بازیکن اضافه کنند.

او با تاکید بر اینکه ادامه حضور تارتار در ذوب آهن می‌تواند تاثیر مثبتی روی این تیم داشته باشد، گفت: قطعا هر باشگاهی که ثبات داشته باشد، می‌تواند کارهای بزرگ‌تری انجام بدهند. آقای تارتار دو سال در ذوب آهن حضور داشته‌اند و شناخت کافی را از بازیکنان و شرایط دارند.

صدقی در پایان با بیان اینکه ذوب آهن می‌تواند در آینده برای کسب سهمیه بجنگد، گفت: ذوب آهن یک تیم دوست داشتنی و باریشه است و شخصیت بسیار بزرگی دارد و بازی در این تیم همیشه حس خوبی به بازیکن می‌دهد. همه تیم‌ها بالا و پایین دارند و مدتی هم فوتبال روی خوش خودش را به ذوب آهن نشان نداده اما این تیم همیشه باید برای رتبه‌های بالا بجنگد؛ هدف و طرز فکر ما همین است و امیدوارم مسئولان و مدیریت باشگاه کمک کنند تا بتوانیم به رتبه‌های بالای جدول صعود کنیم و برای کسب سهمیه بجنگیم.

نظر شما