شناسهٔ خبر: 60455074 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راهداری اردبیل:

صدور ۴۵ هزار برگ بارنامه در اردبیل/۹۰ شرکت حمل و نقل فعال است

پارس‌آباد-مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۴۵ هزار برگ بارنامه در ۲ ماه گذشته از اردبیل صادر شده که نسبت به سال مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی ظهر روز دوشنبه در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل پارس‌آباد با بیان این مطلب، حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان عنوان کرد

وی افزود: در ۲ ماه گذشته بیش از ۶۵۰ هزار تن کالا و بار در استان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه هر سال بیش از چهار میلیون تن کالا و بار از نقاط مختلف استان اردبیل به سایر نقاط حمل می‌شود، گفت: بیشترین میزان کالا در ۲ ماه سال جاری به ترتیب در شهرستان‌های اردبیل، نمین، پارس‌آباد و خلخال جابجا شده است.

وثوقی خاطرنشان کرد: عمده کالاهای جابجا شده سیمان کیسه‌ای و فله‌ای، مصالح ساختمانی، شمش آهن، آب معدنی، انواع بنزین، گندم، سیب زمینی، سیر، ام. دی. اف و گازوئیل بوده است.

وی با بیان اینکه ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا و بار و ۲ باب پایانه کالا در استان فعال است، ادامه داد: ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان باری و ۱۲ هزار و ۶ راننده در حوزه حمل و نقل کالا در استان در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند و در حال حاضر وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان اردبیل کاملاً عادی و روان است.

نظر شما