شناسهٔ خبر: 60451474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس:

سومین دوره مسابقه "کتاب ۳ دقیقه‌ای" در فارس برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس گفت: سومین دوره مسابقه "کتاب سه دقیقه‌ای" همزمان با هفتمین دوره "پایان‌نامه سه دقیقه‌ای" ویژه دانشجویان، در این استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا غلامپور دوشنبه هشتم خرداد در جمع خبرنگاران در خصوص استقبال از این رویداد در فارس، گفت: در این دوره از مسابقه "کتاب سه دقیقه‌ای"، شرکت کنندگانی از مراکز آموزش‌عالی مختلف کشور حضور و رقابت خواهند داشت.

غلامپور با یادآوری اینکه مسابقه کتاب سه دقیقه‌ای، رویدادی کشوریست که به همت معاونت فرهنگی و سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سومین دوره این مسابقه، روز چهارشنبه ۱۰ خرداد به میزبانی دانشکده سلمان فارسی دانشگاه فرهنگیان، برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس گفت: برگزیدگان سومین مسابقه "کتاب سه دقیقه‌ای" علاوه بر دریافت جایزه نقدی و لوح سپاس، به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، این رویداد ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه دهم خرداد در محل دانشکده سلمان فارسی دانشگاه فرهنگیان واقع در بلوار کوی‌زهرای شیراز برگزار می‌شود.

در این مسابقه دانشجویان باید کتاب‌های مورد نظر یا پایان‌نامه انتخاب شده متناسب با موضوع را در سه دقیقه معرفی و در این سه‌دقیقه مهم‌ترین پیام و ایده اصلی کتاب و یا برشی از کتاب مورد نظر را به مخاطبان منتقل کنند.

انتهای پیام

نظر شما