شناسهٔ خبر: 60423799 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نیرو‌های تازه نفس در راه اورژانس کشور

رئیس سازمان اورژانس کشور از اختصاص ۳ هزار و ۵۰۰ مجوز جذب نیرو در مرکز فوریت‌های پزشکی سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -
رئیس سازمان اورژانس کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: از ۲۵ هزار مجوزی که در آزمون پیش روی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار دارد، ۳ هزار و ۵۰۰ مجوز به نیرو‌های اورژانس کشور اختصاص دارد. 
میعادفر، سهم فوریت‌های پزشکی استان تهران از این مجوز‌ها را ۳۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: بر اساس شاخص‌هایی که وجود دارد این نیرو‌ها در شهر و شهرستان‌های تهران توزیع خواهد شد.
رئیس اورژانس کشور نیاز واقعی این سازمان برای جذب نیرو را ۱۵ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: هم اکنون به صورت فوری و اورژانسی این سازمان به دستکم ۵ هزار نیرو نیاز دارد که در آزمون پیش روی وزارت بهداشت بیش از ۳ هزار نفر از آنان در رشته‌های بیهوشی، پرستاری و غیره جذب خواهند شد. 
دکتر میعادفر نیرو‌های فوریت‌های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی را رسته‌های زحمت کش و توانمند نظام سلامت دانست و گفت: این افراد همانند سایر نیرو‌های حوزه سلامت، در هر لحظه با همه توان و حداکثر کیفیت در حال ارائه خدمت به مردم هستند.
رئیس اورژانس کشور با اشاره به لزوم توجه بیشتر به کارکنان اورژانس در حوزه رفاهی و معیشتی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های صورت گرفته بتوان از طریق بستر‌های قانونی، میزان پرداختی به کارکنان اورژانس را تقویت کرد.

نظر شما