شناسهٔ خبر: 60395874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار همدان: دولت سیزدهم، دولت کار، اقدام و عمل است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، دولت کار، تلاش و اقدام و عمل است و از هیچ تلاشی برای خدمتگزاری و گره گشایی از مشکلات مردم دریغ نمی‌کند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، "علیرضا قاسمی‌فرزاد" روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر و با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: جمهوری اسلامی به حوزه فرهنگ و هنر نگاه ویژه‌ای دارد و عزم دولت نیز در این زمینه راسخ است .

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در کشور و در سطح استان همدان و شهرستان‌ها اظهار داشت: اجرای طرح عملیات ۲ هزار هکتاری نهضت ملی مسکن و احیای منطقه ویژه اقتصادی ملایر از اقدامات شاخص ایم شهرستان است که در دستور کار قرار دارد

استاندار همدان: دولت سیزدهم، دولت کار، اقدام و عمل است

استاندار همدان با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی ملایر بیش از ۱۲ سال معطل مانده بود و در حال پیگیری است، ادامه داد: تلاش کردیم آن چیزی که طی سال‌های گذشته به عنوان گره‌های کور وجود داشته، برطرف شود .

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: مردم ولایت‌مدار ملایر در تمامی عرصه‌ها پیشگام و لایق بهترین خدمات هستند .

وی به سفر استانی رییس جمهور به استان همدان اشاره و بیان کرد: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از مجموع ۱۴ هزار میلیارد تومان مصوبات که طی این سفر برای استان همدان رقم خورد، به شهرستان ملایر اختصاص یافته است که با تخصیص و جذب این منابع شاهد تحولی عظیم در این منطقه خواهیم بود.

استاندار همدان احداث سایت گلخانه‌ای، مرکز پرتودهی غرب کشور، افزایش میزان صادرات، شناسایی ۲۰ نقطه از اراضی ملی و طبیعی شهرستان برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف، تهیه چهار طرح تجاری و اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان را از جمله اقدام ها و برنامه‌های مهم در دستور کار این شهرستان برشمرد .

قاسمی ‌فرزاد با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف، گفت: ملایر ۲ نشان ملی و جهانی مبلمان منبت و انگور دارد و هنرمندان بزرگی در رشته‌های مختلف در خود جای داده است .

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: چنانچه مجموعه‌ای ضعیف باشد، مورد هجمه بیشتر برای از بین بردن آن هستند .

"هادی بیگی‌نژاد" با قدردانی از ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی که برای کشوراقتدار آفرید، اظهار داشت: به اهتزاز درآوردن پرچم ایران دور دنیا، موجب بازدارندگی و عزت است و قدرت ‌نمایی ما تکریم کشورهای عالم را به دنبال داشته است.

حجت الاسلام "احد آزادیخواه" دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به ۱۱۰۰ شهید دفاع مقدس، ۲۲۵۰ جانباز، ۱۱۵ آزاده دفاع مقدس و ۲ برند جهانی مبلمان منبت و انگور ملایر، افزود: در این شهرستان ۱۵ انجمن ادبی و هنری فعال و ۱۲۰۰ هنرمند شناسنامه‌دار در حوزه‌های مختلف هنری دارد .

وی به افتخارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره فیلم فجر و برگزاری موفق نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره و تاکید کرد: به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی توسط ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی در سراسر دنیا، نشانه عظمت و قدرت کشور است .

او با تاکید بر اینکه باید این عظمت، اقتدار و تحول‌ها و داشته‌های خود را تبلیغ کنیم، از برگزاری جشنواره مبلمان منبت در تیرماه امسال خبر داد و گفت: برای ساخت تیزر تبلیغاتی برگزاری این جشنواره، به تیم رسانه‌ای شهرستان اعتماد کردیم و در حال تولید تیزر تبلیغاتی جشنواره است .

آزادیخواه همچنین ملایر را شهری قرآنی و دارای علمای بزرگ قرآنی دانست و خواستار ایجاد پلاتو، پیگیری هنر کارت و بیمه هنرمندان شد.

نظر شما