شناسهٔ خبر: 60392237 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مرگ در اتوبوس گردشگری؛ «اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شد»

ایرنا نوشت: رییس پلیس راه استان قزوین گفت: حادثه واژگونی اتوبوس تور گردشگری در ورودی شهر قزوین  ۲ کشته و ۲۵ مصدوم برجای گذاشت.

صاحب‌خبر -

سرهنگ"فرهاد ذاکری منش اظهار کرد : درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در ورودی شهر قزوین، بلافاصله عوامل امدادی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی محل مشخص شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری، متعلق به یکی از تورهای گردشگری که از استان تهران عازم استان های شمال کشور بوده به دلیل نامعلومی واژگون شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: متاسفانه این حادثه ۲ کشته و ۲۵ زخمی برجای گذاشت که مجروحان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شده و اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شد.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط ماموران لغزندگی جاده و عدم توانایی کنترل خودرو توسط راننده اعلام شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به بارش نزولات آسمانی و طولانی تر شدن مسیر توقف وسایل نقلیه، رانندگان می بایست ضمن رعایت فاصله طولی و مطمئن با سعه صدر بیشتری رانندگی کرده و از هر گونه عجله اجتناب کنند.

۲۳۳۲۳۳

برچسب‌ها:

نظر شما