شناسهٔ خبر: 60391803 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

واژگونی اتوبوس تور گردشگری در قزوین ۲ کشته و ۲۵ مصدوم برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: حادثه واژگونی اتوبوس تور گردشگری در ورودی شهر قزوین ۲ کشته و ۲۵ مصدوم بر جای گذاشت. وی با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط مأموران لغزندگی جاده و عدم توانایی کنترل خودرو توسط راننده اعلام شده، خاطرنشان کرد: با توجه به بارش باران و طولانی‌تر شدن مسیر توقف وسایل نقلیه، رانندگان باید ضمن رعایت فاصله طولی مطمئن، با سعه صدر بیشتری رانندگی کرده و از هر گونه عجله و شتاب اجتناب کنند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: حادثه واژگونی اتوبوس تور گردشگری در ورودی شهر قزوین ۲ کشته و ۲۵ مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در ورودی شهر قزوین، بلافاصله عوامل امدادی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران و در بررسی محل مشخص شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری، متعلق به یکی از تورهای گردشگری که از استان تهران عازم استان‌های شمال کشور بوده، واژگون شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، رئیس پلیس راه استان عنوان کرد: متأسفانه این حادثه ۲ کشته و ۲۵ مصدوم بر جای گذاشته که مجروحان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شده و اجساد متوفیان تحویل عوامل بهشت فاطمه شد.

ذاکری‌منش در پایان با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط مأموران لغزندگی جاده و عدم توانایی کنترل خودرو توسط راننده اعلام شده، خاطرنشان کرد: با توجه به بارش باران و طولانی‌تر شدن مسیر توقف وسایل نقلیه، رانندگان باید ضمن رعایت فاصله طولی مطمئن، با سعه صدر بیشتری رانندگی کرده و از هر گونه عجله و شتاب اجتناب کنند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما