شناسهٔ خبر: 60387069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر راه: امسال ثبات بازار مسکن را در کشور شاهد خواهیم بود

نوشهر - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که ۱۴۰۲ سال خوبی در تولید مسکن خواهد بود، گفت: با افزایش عرضه مسکن و کنترل بازار و تقاضا شاهد ثبات در مسکن خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد بذرپاش عصر روز پنجشنبه در مراسم چهل و دومین سالگرد شهادت خلبان علی اکبر قربان شیرودی در بارگاه امام زاده سید حسین شیرود افزود: در سال‌های گذشته شاهد تولید حداقلی مسکن بودیم که همین مساله موجب شد تا قیمت ها افزایش یابد.
وی با بیان اینکه تا پایان سال ۴۰۰ هزار قطعه زمین به مردم در سراسر کشور واگذار می شود، اظهارداشت : با ارائه بسته ۱۹ گانه در خصوص بافت فرسوده شاهد رشد صدور پروانه در این زمینه هستیم.
وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در برخی شهرهای مازندران به دلیل نزدیکی جنگل و دریا با مشکل تامین زمین جهت ساخت مسکن مواجه هستیم که تلاش داریم تا با برنامه ریزی دقیق تر آن را برطرف نماییم.

بذرپاش تصریح کرد: از آنجا که زمین های کشاورزی مازندران قابل واگذاری برای ساخت مسکن نیست بنابراین توسعه شهری در برخی مناطق به کندی صورت می گیرد.
وی بیان کرد: در حوزه مسکن قیمت سازی های کاذبی از سوی برخی از مشاوران املاک صورت گرفت که با برخی از آنها برخورد شد.

وزیر راه:  امسال ثبات مسکن را در کشور شاهد خواهیم بود
به گفته وزیر راه و شهرسازی با شناسایی و عرضه خانه های خالی شاهد کاهش قیمت ها بودیم که برای نمونه می توان به شهر جدید پردیس اشاره کرد.
بذرپاش تصریح کرد: توسعه ناوگان هوایی نیز در دستور کار قرار دارد و تا روزهای آینده هواپیماهای جدیدی به ناوگان هوایی کشور می پیوندد.
وی یادآورشد: تکمیل کریدور های شمال و جنوب نیز در دستور کار قرار دارد ، تا برای کشور تولید ثروت نماید.

وزیر راه:  امسال ثبات مسکن را در کشور شاهد خواهیم بود

نظر شما