شناسهٔ خبر: 60339214 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

نقدها و نمرات بازی Planet of Lana منتشر شدند

صاحب‌خبر -

بازی Planet of Lana یک اثر مستقل در ژانر پازل است که امروز برای کنسول‌های ایکس باکس و PC منتشر شده است. در ادامه قصد داریم تا نگاهی به نقدها و نمرات بازی بیندازیم.

Planet of Lana یک بازی پازل ماجرایی سینماتیک است که در چارچوب علمی-تخیلی حماسی قرار گرفته است. داستان این بازی طی قرن‌ها و در چندین کهکشان مختلف روایت می‌شود. سیاره‌ای که مکانی برای تعادل و آرامش بین انسان‌ها، طبیعت و حیوانات بوده حالا تبدیل به چیز کاملا متفاوتی شده است. بی‌نظمی جدیدی در قالب ارتشی مرموز سر رسیده که صدها سال در حال تشکیل بوده است. با این حال این داستانی در مورد جنگ نیست. در عوض با داستانی در مورد سیاره‌ای زیبا و پویا و تلاش برای حفظ آن طرف هستیم.

The Games Machine 9.6/10

Planet of Lana یک بازی احساسی و دیوانه‌وار است. این بازی می‌تواند از طریق تصاویر و شرایط حساس داستان روایت کند. داستان بازی با گیم‌پلی به خوبی در هم آمیخته و روان آن تقویت شده و دائما شاهد پازل‌های متفاوت و متعادل است. تجربه این بازی ضروری است.

XboxEra 9/10

به هنگام پخش شدن تیتراژ نهایی، من به دوستی و همراهی و معنای شخصی تجربه‌های مشترک فکر می‌کردم. چند بازی می‌توانند چنین کاری را با بازیکن بکنند؟

GamesRadar 9/10

Planet of Lana یک ماجراجویی سینماتیک زیبا و پر از رمز و راز، تنش و المان‌های دوست‌داشتنی است. با پس‌زمینه‌های خیره‌کننده که با دست نقاشی شده‌اند، یک موسیقی متن محسورکننده و شخصیت‌هایی که برای شما مهم هستند، این مکانیک‌های همراه-محور و دوستی بین Lana و Mui است که این بازی را به اثری ویژه تبدیل می‌کنند.

Pure Xbox 8/10

به پایان رساندن Planet of Lana کمی بیشتر از ۵ ساعت برای ما طول کشید. در حالی که این مقدار ممکن است کمی کوتاه به نظر برسد، اما این زمان درستی برای یک عنوان این چنینی است. ما به هنگام حل پازل‌های متنوع و منحصر به فرد آن بسیار سرگرم شدیم و هم‌زمان از تصاویر خیره‌کننده لذت می‌بردیم. این بازی قطعا تجربه‌ای است که به یاد شما خواهد ماند. Planet of Lana اولین بازی استودیوی سوئدی Wishfully است و آن‌ها در آوردن یک بازی مستقل فوق‌العاده دیگر به Xbox Game Pass عالی عمل کرده‌اند.

Game Informer 7.8/10

در حالی که دوست داشتم گیم‌پلی بازی کمی متنوع‌تر و عمیق‌تر باشد، Planet of Lana هم‌چنان یک ماجراجویی زیبا و لذت‌بخش است. طراحی هنری و موسیقی متن اصلی احتمالا تنها چیزهایی هستند که در بلند مدت به یاد خواهم داشت، اما داستان Lana و Mui یک ماموریت نجات درگیرکننده است که همیشه به اوج ماشین‌هایی که در تعقیب آن‌ها هستند نمی‌رسد.

TheGamer 7/10

Planet of Lana یک پازل پلتفرمر لذت‌بخش است که در چندین زمینه موفق به رسیدن به اهداف خود می‌شود. این بازی نه خیلی چالش برانگیز و نه خیلی ساده است. Planet of Lana می‌توانست پر از مراحلی با ایده‌های مشابه باشد، اما این بازی تنها از زمان کافی برای روایت داستان خود در مورد بقا و دوستی استفاده می‌کند.

Digital Trends 7/10

Planet of Lana گیم‌پلی پازل دو-بعدی بعضا تکراری خود را با یک سبک هنری فوق‌العاده زیبا و حال و هوایی خوش جبران می‌کند.

Planet of Lana "نقدها و نمرات بازی Planet of Lana منتشر شدند" میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک

بازی Planet of Lana در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است.

اوردک تک تکAlan Wakemeysambچشم بصیرت𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔TahaicManny Calaveramario

نظر شما