شناسهٔ خبر: 60239692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده فراجا:

شهدا رسالت بزرگی را بردوش ما نهاده‌اند

بندرعباس - فرمانده فراجا گفت: شهدا رسالت بزرگی را بردوش ما نهاده‌اند، رسالتی که جز با ادامه راه آنها و پاسداری از ارزش‌ها، تحقق نخواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و در یک محیطی صمیمی با تنی چند از خانواده معظم شهدای استان دیدار و از آنها دلجویی کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به جایگاه و منزلت ارزشمند شهدا، گفت: شهدا و خانواده آنها از ارزش‌های معنوی ایران اسلامی هستند و پیشرفت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.

سردار رادان با اشاره به اینکه ما مدیون شهدا هستیم و راه شهدا باید ادامه داشته باشد، گفت: باب شهادت در فراجا باز است و ما شاهد آن هستیم که چطور برای دفاع از مرزها و برقراری نظم و امنیت و مقابله با هنجارشکنان و سوداگران مرگ، در جای جای ایران اسلامی همکاران ما به فیض عظیم شهادت نائل می‌شوند.

وی یاد آور شد: همانطور که شهیدان در حفظ و حراست از وطن و پیروی از رهبر خود جانفشانی کردند، ما نیز باید در پیروی از اهداف و آرمان‌های آنان، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت از خانواده‌های گرانقدر شهیدان کوشا باشیم.

این مقام عالی انتظامی کشور با بیان اینکه ادامه دادن راه شهدا یک تکلیف است، تصریح کرد: راز پیروزی انقلاب اسلامی و بقا و دوام آن در نگهداری ارزش‌های انقلاب است، امنیت مثال زدنی ایران اسلامی به آسانی بدست نیامده و با خون پاک‌ترین و رشیدترین فرزندان این ملت تضمین شده، پس نباید در پاسداری از آن غفلت شود.

نظر شما