شناسهٔ خبر: 60125183 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

پرونده‌سازی حسین شریعتمداری برای یک روزنامه اصلاح‌طلب!

حسین شریعتمداری نوشت: باید از مسئولان محترم پرسید که آیا تبلیغ نظرات و دیدگاه سازمان جاسوسی آمریکا در کشور آزاد است؟‌! و آیا عوامل تابلودار سازمان سیا می‌توانند پیشنهادات خود برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را آزادانه در روزنامه‌هایی که به آنها مجوز رسمی داده‌اید، منتشر کنند؟!

صاحب‌خبر -
پرونده‌سازی حسین شریعتمداری برای یک روزنامه اصلاح‌طلب!
کد خبر: 612058
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۱۷:۲۰:۲۷

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان یادداشت دیروز روزنامه هم میهن را «مقابله با جمهوری اسلامی» و دیدگاه سی‌آی‌ای دانست!

به گزارش کیهان، حسین شریعتمداری نوشت: دیروز، روزنامه زنجیره‌ای هم‌میهن، تیتر درشت صفحه اول خود را به انتشار یادداشت مشترک «‌ولی‌رضانصر‌» و «‌علی واعظ‌» که روز قبل از آن در مجله آمریکایی«‌فارین افرز - Foreign Affairs‌» منتشر شده بود اختصاص داد. بی‌آن که کمترین توضیح و اعتراضی به متن ضدایرانی این یادداشت داشته باشد! حالا باید از مسئولان محترم پرسید که آیا تبلیغ نظرات و دیدگاه سازمان جاسوسی آمریکا (CIA‌) در کشور آزاد است؟‌! و آیا آقای رابرت مالی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران‌(!) و عوامل تابلودار سازمان سیا می‌توانند پیشنهادات خود برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را آزادانه در روزنامه‌هایی که به آنها مجوز رسمی داده‌اید، منتشر کنند؟!

او افزود: آقایان مسئول باور بفرمایید اگر توماس جفرسون (از بنیان‌گذاران آمریکا و نویسنده اصلی اعلامیه استقلال ایالات متحده آمریکا‌) اجازه داشته باشد که سر از خاک بردارد، از این دموکرات‌بازی‌ها انگشت حیرت به دندان می‌گزد!

 

نظر شما