شناسهٔ خبر: 60121166 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بزرگ‌ترین ایل عشایر کشور درگیر مشکل مرتع/ شانس کارخانه پاکری...

اقتصاد ایران: نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به احیای کارخانه پاکریس مهدی‌شهر امیدوار شده‌ایم، گفت: برخی زمین‌ها در مهدی‌شهر و سرخه در حوزه بنیاد مستضعفان باید تعیین تکلیف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست تخصصی بررسی وضع طرح‌ها و پروژه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان سمنان و راهکارهای جذب حمایت‌های اقتصادی و سرمایه‌ای بنیاد در سالن غدیر استانداری سمنان با اشاره به اقدامات جهادی و انقلابی رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: اقدامات و مأموریت‌های بنیاد مستضعفان در حوزه انتخابیه بنده در سال‌های گذشته قبل از مدیریت فتاح، رئیس این بنیاد نمره قبولی نگرفته و کمبودها و نواقصی داشته که با حضور وی در حال اصلاح است.

وی اضافه کرد: کارخانه پاکریس مهدی‌شهر، امروز به شهر ارواح تبدیل شده که دارای امکانات و زیرساخت‌های بسیار مناسب است و باید تلاش کنیم تا این مجموعه دوباره احیا شود.

مشکلات مراتع دامن گیر بزرگ‌ترین ایل عشایر کشور

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بزرگ‌ترین ایل عشایر کشور، ایل سنگسری در مهدی‌شهر مستقر است که بحث مراتع، منابع طبیعی و آبخیزداری سبب ایجاد مشکلاتی برای آنها شده است.

گلرو بیان کرد: برخی زمین‌ها در شهرستان‌های مهدی‌شهر و سرخه نیز باید در حوزه بنیاد مستضعفان تعیین تکلیف شود که امیدواریم با حضور رئیس بنیاد مستضعفان به نتیجه برسد.

وی ضمن قدردانی از رئیس بنیاد مستضعفان برای راه‌اندازی و احیای کارخانه پاکریس مهدی‌شهر و آغاز به کار مجموعه ایران تایر در این واحد، خاطرنشان کرد: با تدبیر فوق‌العاده صورت گرفته که وظیفه ما برابر مردم بوده است، امید در حوزه احیای کارخانه پاکریس و راه‌اندازی مجموعه ایران تایر ایجاد شده که امیدواریم بتوانیم در زمینه رونق مجدد این کارخانه اقدامات لازم را به سرانجام برسانیم.

پایان پیام/2568/س/

برچسب‌ها:

نظر شما