شناسهٔ خبر: 60005751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

انسجام و همدلی روابط عمومی ها موجب رشد و ارتقای عملکرد آن ها می شود

تبریز- رئیس شورای هماهنگی و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: انسجام و همدلی در روابط عمومی ها موجب رشد و ارتقای عملکرد همه حوزه های وزارت در استان و هم گرایی آن ها می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  صمد خلیلی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان، افزود: در بحث مسکن ملی که همه روسای روابط عمومی بخصوص بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و شرکت عمران و بخصوص بانک مسکن در حوزه تسهیلات پیگیری های لازم را داشته باشند و انتظار می رود هرسال 50 هزار واحد مسکن تحویل شهروندان داده شود .
وی ادامه داد: طرح های نهضت ملی تولید مسکن در شهر جدید سهند با جدیت و سرعت در حال اجراست و خود را ملزم می‌دانیم در کمترین زمان ممکن این پروژه‌ها را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

حجت الاسلام خلیلی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: استقبال خوب همکاران روابط عمومی در حوزه حمل و نقل که در نوروز امسال با تلاش های بسیار در پیشبرد برنامه های نوروزی استقبال خوبی بعمل آمد و نیز با برگزاری برنامه های مفرح و شاد توانستن مسافرین را با خاطرات خوش از شهر بدرقه نمایند جای بسی نقدیر و تشکر می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه داشتن نگاه رسانه ای مدیران یک پیشران برای جهاد تببین است، گفت: اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیت های انجام شده در استان، برگزاری نشست ها و تورهای خبری از مهم ترین دلایل تشکیل این جلسه می باشد.

این جلسه با حضور رئیس شورای هماهنگی و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی و روسای روابط عمومی های ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه آهن، بنیاد مسکن، نظام مهندسی ساختمان، هواشناسی، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، هواپیمایی جمهوری اسلامی، شرکت عمران شهر جدید سهند، حوزه راهسازی شرکت ساخت و توسعه، فرودگاه و بانک مسکن در محل سالن کنفرانس سازمان عمران شهر جدید سهند برگزار شد.
در پایان جلسه از طرح های در دست اقدام نهضت ملی مسکن و مجموعه فرهنگی هشت بهشت شهر جدید سهند و چند طرح در حال ساخت در شهر جدید سهند بازدید شد.

نظر شما