شناسهٔ خبر: 59882187 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

خبرهای خوب مسکنی بذرپاش

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت مسکن با توجه به قیمت تمام شده‌ الآن و مشکلاتی که مردم با آن دست به گریبان هستند کار آسانی نیست اما اولویت اصلی ما پیگیری است.

صاحب‌خبر -

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، امروز در طی سفر استانی رییس جمهور و در جمع مردم شهرستان دزفول اظهار کرد: علی رغم تمام اقدامات صورت گرفته اما مشکلات همچنان فراوان است و باید بیش از این وقت گذاشت و پیگیری کرد تا ان‌شالله تمام مشکلات مرتفع شود. یکی از اولیت‌های ما در سطح استان، ساخت مسکن لست

وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به بازدید از مجتمع‌های در حال ساخت شهرستان دزفول عنوان کرد: در حال حاضر در این شهرستان سه هزار و ۴۰۰ واحد در حال ساخت وجود دارد که بیش از پنجاه درصد پیشرفت پروژه داشته‌اند.  ان‌شاءالله در سال جاری، واگذاری‌ها به تدریج آغاز شود و سرعت ساخت افزایش می‌یابد‌.

بذرپاش در رابطه با نهضت ملی ساخت مسکن بیان کرد: ما در سطح استان خوزستان نیز طرح تامین زمین برای حدود پنجاه هزار واحد انجام شده و روند این پروژه در حال سرعت گرفتن است که ان‌شاءالله تامین زمین‌ به اتمام برسد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن جهت افزایش سرعت ساخت واحدها، افزود: همچنین در دزفول و اطراف آن، زمین‌های دولت را وارد کار خواهیم کرد تا ضمن افزایش ساخت واحدها، سرعت‌دهی را با بکارگیری ظرفیت نهادها داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با اولویت دانستن ساخت مسکن گفت: ساخت مسکن با توجه به قیمت تمام شده‌ی الآن و مشکلاتی که مردم با آن دست به گریبان هستند کار آسانی نیست اما اولویت اصلی ما پیگیری است که هم‌زمان در حال تامین زمین و پشتوانه منابع بانکی و دیگر منابع برای پیش‌برد این پروژه هستیم.

وی در پاسخ به حجم بالای نامه‌های مردمی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم وظیفه آن‌هاست، افزود: امروز یا فردا که به تهران برمی‌گردیم حتما طی ساختاری به نامه‌های شما رسیدگی خواهیم کرد و نامه‌ها پاسخ داده خواهند شد؛ شما مطمئن باشید کم کاری صورت نمی‌گیرد و هر آنچه از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم./فارس

برچسب‌ها:

نظر شما