شناسهٔ خبر: 59847836 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

تنها بازمانده کون ته در تاتنهام، یک متخصص ضربه آزاد

بعد از رفتن کریستین استلینی از تاتنهام اکنون جانی ویو، متخصص ضربات ایستگاهی، تنها عضو باقی مانده از تیم کونته در باشگاه است. او به رایان میسون، مربی موقت تیم کمک می‌کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"،  استلینی که دستیار کونته بود، بعد از رفتن او به طور موقت هدایت تیم را در دست گرفت اما تاتنهام دوشنبه یعنی 24 ساعت بعد از باخت 6 بر یک مقابل نیوکاسل، عذر او را خواست تا اکنون همه کادر فنی که کونته با خود به لندن برده بود، برکنار شده باشند به جز جانی ویو، متخصص ضربات ایستگاهی. 

استلینی فقط 4 بازی به عنوان مربی تاتنهام دوام آورد و انتظار می‌رفت تمام تیم کونته و استلینی از تاتنهام بروند اما ویو همچنان در باشگاه مانده تا به مربی موقت جدید یعنی رایان میسون کمک کند. ویو تابستان گذشته در حالی به کادر فنی تاتنهام پیوست که بسیار مشهور شده بود؛ دلیلش هم حضور او در کادر فنی ایتالیا و قهرمانی تیم در یورو 2020 بود. 

گفته می‌شود ویو 4 هزار روش مختلف برای ضربات شروع مجدد دارد و حضورش در ایتالیا به قهرمانی این تیم در یورو کمک بزرگی کرده؛ مثال بارزش گلی است که بونوچی در فینال از روی یک ضربه کرنر به انگلیس زد. نقش این مربی 70 ساله در تاتنهام این فصل هم مشهود بوده و تیم روی ضربات آزاد بسیار بهتر از قبل عمل کرده است. تاتنهام این فصل 14 گل از روی ضربات آزاد زده که فقط لیورپول با 15 گل آمار بهتری در لیگ برتر دارد.

 

نظر شما