شناسهٔ خبر: 59845720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بارش باران بهاری در اصفهان با فعالیت سامانه بارشی+ فیلم

بارش‌های رگباری و لحظه‌ای در پنجمین روز از ماه ادریبهشت طراوت دیگری به شهر اصفهان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اصفهان؛ بارش برف امروز برخی از مناطق غربی استان از جمله شهرستان فریدونشهر را سفید پوش کرد.
در دومین ماه از سال جدید با فعال شدن سامانه بارشی، امروز بارش برف بخش‌هایی از ارتفاعات روستای چغیورت در شهرستان فریدونشهر را سفید پوش کرد.

بارش باران بهاری در فریدن طراوت دل‌انگیزی را به طبیعت بهاری شهرستان بخشیده است.

رئیس اداره هواشناسی فریدن گفت: فعالیت این سامانه بارشی در فریدن از روز سه شنبه تا پنجشنبه خواهد بود.

نوروز ملکی با اشاره به فعالیت دو روزه این سامانه بارشی افزود: احتمال لغزندگی سطح جاده ها، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه های فصلی و اختلال در راه های روستایی بواسطه رگبار باران وجود دارد.

اداره کل هواشناسی استان تا آخر هفته هشدار زرد صادر و اعلام کرده با تشدید فعالیت سامانه بارشی، وقوع رگبار، تگرگ، و رعد و برق و صاعقه را پیش بینی کرده است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_9545394"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3828131/9545394?width=400&height=300"></script></div>

هواشناسی نسبت به لغزندگی سطح جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، احتمال جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه‌های فصلی، مه آلودگی و کاهش دید، احتمال اختلال در راه‌های روستایی بواسطه رگبار باران هشدار و توصیه کرده که هموطنان در این مدت نسبت به سفر‌های برون شهری و گذر از حاشیه رودخانه‌ها احتیاط کرده و از اتراق در بستر و اطراف مسیل‌ها اجتناب کنند و در صورت سفر با خودرو تجهیزات لازم به همراه داشته باشند.

بارش باران بهاری در اصفهان با فعالیت سامانه بارشی+ فیلم بارش باران بهاری در اصفهان با فعالیت سامانه بارشی+ فیلم بارش باران بهاری در اصفهان با فعالیت سامانه بارشی+ فیلم بارش باران بهاری در اصفهان با فعالیت سامانه بارشی+ فیلم بارش باران بهاری در اصفهان با فعالیت سامانه بارشی+ فیلم بارش باران بهاری در اصفهان با فعالیت سامانه بارشی+ فیلم بارش باران بهاری در اصفهان با فعالیت سامانه بارشی+ فیلم بارش باران بهاری در اصفهان با فعالیت سامانه بارشی+ فیلم بارش باران بهاری در اصفهان با فعالیت سامانه بارشی+ فیلم بارش باران بهاری در اصفهان با فعالیت سامانه بارشی+ فیلم بارش باران بهاری در اصفهان با فعالیت سامانه بارشی+ فیلم بارش باران بهاری در اصفهان با فعالیت سامانه بارشی+ فیلم بارش باران بهاری در اصفهان با فعالیت سامانه بارشی+ فیلم
 

نظر شما