شناسهٔ خبر: 59758859 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

پاسخ حسینی درباره تغییرات کابینه

معاون پارلمانی رییس جمهور تغییرات در کابینه دولت سیزدهم را در راستا ارایه خدمت‌رسانی بهتر به مردم دانست و گفت: رییس جمهور مسئولیت قوه مجریه را برعهده دارد و نباید ملاحظات شخصی و حزبی و باندی باشد.

صاحب‌خبر -

سید محمد حسینی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اظهارات رییس جمهور که چک سفید امضا به هیچ مدیری نداده است، گفت: موافق دیدگاه رییس جمهور هستم رییس جمهور مسئولیت قوه مجریه را برعهده دارد و نباید ملاحظات شخصی و حزبی و باندی باشد. در گذشته روسای جمهوری داشتیم که به هر قیمتی از وزرا و اعضای دولت با وجود ایراداتی و اشکالات که وجود داشت، حمایت می‌کردند.

وی تغییرات در کابینه دولت سیزدهم را در راستا ارایه خدمت‌رسانی بهتر به مردم دانست و گفت: آقای رییس جمهور نظرات مختلف را می‌شنوند و ارزیابی را که از دستگاه‌ها دارند هر جایی لازم باشد تغییر می‌دهند شاید کمتر دولتی داشته باشیم که پنج عضو اصلی خود را جا به جا کند و این نشان دهنده این است که بخاطر مصالح ملی و ارایه خدمات بیشتری به مردم ارایه شود این اقدام را انجام می‌دهد.

حسینی افزود: گاهی نیاز به استیضاح هم نیست و تاکنون سه وزیر و معاون سازمان برنامه بودجه و رییس کل بانک‌مرکزی برای پیشبرد امور تغییر کردند.

ایرنا

نظر شما