شناسهٔ خبر: 59735575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به‌مناسبت روز ارتش؛

نمایش آمادگی نیرو‌های مسلح استان بوشهر در کنار خلیج فارس

به‌مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یگان‌های خودرویی نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر جنگ‌افزارها و تجهیزات خود رادر کنار خلیج فارس به نمایش گذاشتند.

صاحب‌خبر -

نمایش آمادگی نیرو‌های مسلح استان بوشهر در کنار خلیج فارسبه‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است و به‌همین مناسب یگان‌های خودرویی نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر شامل ارتش، سپاه و نیروی انتظامی آمادگی خود برای دفاع از مرز‌ها را در کنار خلیج فارس به نمایش گذاشتند و شماری از جنگافزار‌های به‌روز را نیز نشان دادند.

امسال به‌دلیل هم‌زمانی روز ارتش و ماه مبارک رمضان، رژه کارکنان یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح برگزار نشد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین با گرامی‌داشت روز ارتش و یاد شهیدان انقلاب اسلامی، گفت: یکی از ویژگی‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، توانمندی جامع در مدیریت ستاد و طرح و برنامه‌ریزی دانش‌بنیان است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: نیرو‌های مسلح ایران دارای توانایی بالای عملیات میدانی، تجهیزات به‌روز تدافعی، سامانه هماهنگ منظومه کاری و پیشرفت دانش‌بنیان در عرصه آماد و پشتیبانی است.

او ادامه داد: نیرو‌های نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها پیشرفت‌های غیرقابل توصیفی داشته‌اند که با ایده و دستور فرمانده معظم کل قوا و تلاش فرزندان برومند ایران‌زمین به‌دست آمده است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: توانمندی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی، منطقه و جغرافیای بین‌المللی را درنوردیده که در نظم نوین جهانی نیز تأثیر شگرفی خواهد گذاشت.

نماینده، ولی فقیه در استان اضافه کرد: ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، مؤلفه‌های امنیت نظام جمهوری اسلامی و عامل اقتدار کشور هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هم در این آیین گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران توانسته‌اند جایگاه نظام را به تراز ممتاز در نظم جهانی مبدل سازند و در وحدتی وصف‌ناشدنی در پاسداری از انقلاب هستند.

اکبر پورات اضافه کرد: این نیرو‌ها همواره دشمن را مأیوس کرده‌اند و دشمن دریافته است که یارای مواجهه با نظام اسلامی را ندارد که این موضوع در مواضع و عملکرد ارتش نیز به آنان گوشزد شده است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر هم در سخنانی گفت: هر جا که نیاز بوده ارتش به میدان آمده و اکنون دیگر ارتش، تک‌بُعدی نیست و همانند گذشته با تمام وجود و در تمامی صحنه‌ها در خدمت مردم است.

امیر خلبان نعمت‌الله صدقی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها ارتش بامعنویت دنیا است که به جانبازی ملت می‌پردازد.

او اضافه کرد: ارتش در تمامی مأموریت‌ها آماده است برای سرفرازی ایران اسلامی و تبعیت از فرمانده معظم کل قوا و ملت جان خود را تقدیم کند.

<div id="video-display-embed-code_9518471"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3820994/9518471?width=800&height=395"></script></div>

نظر شما