شناسهٔ خبر: 59735040 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

شما نظر بدهید/ برنامه‌های تلویزیون در نوروز و رمضان ۱۴۰۲ را پسندید یا نه و چرا؟

پیمان جبلی، رئیس صداوسیما می‌گوید تلویزیون با برنامه‌هایی که در اولین ماه سال ۱۴۰۲ همزمان با نوروز و رمضان تولید و پخش کرد روسفید شد. نظر شما در این مورد چیست؟ تماشاگر این برنامه‌ها بودید یا نه و اگر به تماشایشان نشستید چه‌طور ارزیابی‌شان می‌کنید؟ نظرتان را در قالب کامنت به ما بگویید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ادعای «روسپیدی» تلویزیون به واسطه برنامه‌هایی که در ایام نوروز و رمضان تولید کرد توسط پیمان جبلی، رییس صداوسیما در روز ۲۱ فروردین در جمع برنامه‌سازان این رسانه، واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. کمی بعد، در روز ۲۷ فروردین، روابط‌عمومی صداوسیما اعلام کرد طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات این سازمان، سریال «نون خ ۴» که از شبکه یک پخش می‌شود با ۸۳.۵ درصد بیننده و ۷۸.۶ درصد رضایت در صدر قرار دارد. این خبر در حالی اعلام شد که اطلاعات بیشتری از جامعه آماری این نظرسنجی و از جمله تعداد افرادی که در آن شرکت کرده‌اند، در دست نیست.

شما در این ایام به تماشای سریال‌های تلویزیونی از جمله «نون خ ۴» و «آتش و باد» نشستید یا خیر؟ و برنامه‌های ویژه افطار و سحر تلویزیون، از جمله «محفل»، «ماه من» و... را دیدید یا نه؟ اگر ندیدید دلیل‌تان چه بود و اگر دیدید چه‌طور ارزیابی‌شان می‌کنید؟ نظرتان را در قالب کامنت به ما بگویید.

۲۵۹۲۴۵

نظر شما