شناسهٔ خبر: 59410707 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کارگروه ویژه برای تحقق شعار سال در استان بوشهر تشکیل شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید یک کارگروه و کار ویژه تخصصی با هدف بهبود شرایط اقتصادی در استان بوشهر تشکیل شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در نخستین جلسه شورای اداری استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ با قدردانی از تلاش استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای پیشرفت و توسعه استان، بیان کرد: ایجاد پیشرفت، تمدن آفرینی، خدمات صادقانه به مردم بر اساس عدالت، مهار تورم، رشد تولید با دانش، برنامه‌ریزی، مجاهدت و نظارت از موارد مهم در عرصه مدیریت دستگاه‌های اجرایی است.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اساس نیاز جامعه شعار مهار تورم و رشد تولید را انتخاب کردند و همه موظف هستند در تحقق این شعار تلاش جهادی کنند.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تاکید بر توجه به مدیریت اقتصاد و مهار تورم، اظهار کرد: تورم در یک جامعه به زیرساخت‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی لطمه و آسیب وارد و نارضایتی ایجاد می‌کند.
 
آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به سخنان رئیس جمهور در گردهمایی با استانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: یکی از عوامل مهم در مهار تورم، رشد تولید با کیفیت و استاندارد است و در این راستا مردمی سازی اقتصاد و مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های اقتصادی یک ضرورت است.
 
وی توجه به تولید صنایع استراتژیک را یک ضرورت دانست و بیان کرد: تولید استراتژیک از جمله صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع فرآوری محصولات کشاورزی و اقتصاد دریا محور باید در استان بوشهر توسعه یابد.
 
امام جمعه بوشهر حرکت بر اساس دانش و مهارت با مجاهدت را مورد تاکید قرار داد و گفت: رشد تولید با حرکت جهادی بر اساس ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
 
وی بهبود فضای اقتصادی جامعه را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید یک کارگروه و کار ویژه تخصصی با هدف بهبود شرایط اقتصادی در استان بوشهر تشکیل شود.
 
<div id="video-display-embed-code_9426144"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3799527/9426144?width=800&height=405"></script></div>

برچسب‌ها:

نظر شما