شناسهٔ خبر: 59366835 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

آیفون دارها بخوانند؛ این وضعیت هشدار دهنده را جدی بگیرید

نوار باتری آیفون شما احتمالاً بیشتر اوقات سبز است و گاهی اوقات قرمز، اما نه همیشه و این امکان وجود دارد گاهی زرد شود و این معنای بسیار مهمی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین: نوار باتری آیفون شما احتمالاً بیشتر اوقات سبز است و گاهی اوقات قرمز، اما نه همیشه و این امکان وجود دارد گاهی زرد شود و این معنای بسیار مهمی دارد.

به نقل از روزنامه سان، اپل از رنگ زرد نماد باتری نوار وضعیت استفاده می‌کند تا زمانی که آیفون وارد وضعیت خاصی شده است، هشداری صادر کند.

این حالت، حالت Low Power Mode نام دارد و شاید شما هم نام آن را شنیده باشید.

این تنظیمی است که میزان برق مصرفی آیفون شما را کاهش می‌دهد. واقعاً فقط دو بار وجود دارد که ممکن است آن را ببینید و هر دو مهم هستند.

اول از همه، حالت کم مصرف به طور خودکار زمانی که به شارژ ۲۰ درصد رسیدید، پیامی را با این شکل ارائه می‌دهد.

این که شارژ باتری بسیار کم است را نباید نادیده بگیرید و به یاد داشته باشید که حالت کم مصرف می‌تواند شما را از یک بحران نجات دهد.

هنگامی که آیفون خود را تا ۸۰ درصد یا بالاتر شارژ می‌کنید، باید به طور خودکار خاموش شود.

تا زمانی که این کار را انجام ندهید، حالت کم مصرف فعال باقی می‌ماند مگر اینکه به صورت دستی آن را خاموش کنید.

دومین باری که ممکن است آن را ببینید این است که به طور تصادفی هک آیفون (روش‌هایی برای کاهش مصرف باتری) را روشن کرده باشید.

ممکن است به نظر چندان مهم نباشد (چه کسی عمر باتری اضافی را دوست ندارد؟) اما این می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

حالت کم مصرف با محدود کردن برخی ویژگی‌ها در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. بنابراین با فعال بودن حالت کم‌مصرف، تجربه کامل استفاده از یک گوشی آیفون را نخواهید داشت.

به همین دلیل است که اپل زمانی که کاربران در حالت کم مصرف هستند با استفاده از یک نماد زرد به آنها هشدار می‌دهد و بسیار مهم است، زمانی که حالت کم مصرف فعال می‌شود برای کاربران کاملاً واضح باشد، زیرا ممکن است متوجه شوید که دستگاه شما به طور معمولی کار نمی‌کند.

آیفون

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها:

نظر شما