شناسهٔ خبر: 59366506 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

کاهش سفرهای استانی رئیسی در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰

ايسنا : پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم به ریاست ابراهیم رئیسی در ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ و برگزاری اولین جلسه کابینه، رئیس و اعضای دولت برای انجام سفرهای استانی و حضور در مناطق مختلف کشور متعهد شدند.

صاحب‌خبر -

دور اول سفرهای استانی رئیسی در ۲۰ و ۲۱ مرداد با سفر به کرمان به پایان رسید و رئیس قوه مجریه، چهار ماه بعد از آن و در ۲۴ و ۲۵ آذر، دور دوم سفرهای استانی خود را با سفر خراسان جنوبی آغاز کرد.

رئیس دولت سیزدهم و اعضای کابینه در سال ۱۴۰۱، ۱۶ سفر استانی به استان‌های خراسان رضوی (۱۰ فروردین)، البرز (۱۸ فروردین)، قزوین (۷ اردیبهشت)، آذربایجان غربی (۳۰ اردیبهشت)، آذربایجان شرقی (۱۲ خرداد)، چهارمحال و بختیاری (۱۹ خرداد)، اصفهان (۲۶ خرداد)، خراسان شمالی (۲ تیر)، کردستان (۱۷ تیر)، کرمانشاه (۲۳ تیر)، مرکزی (۳۱ تیر)، همدان (۶ مرداد)، کرمان (۲۰ و ۲۱ مرداد)، خراسان جنوبی (۲۴ و ۲۵ آذر)، یزد (۲۲ و ۲۳ دی) و بوشهر (۱۱ و ۱۲ اسفند) سفر داشته‌اند.

رئیسی همچنین در ۱۱ شهریور برای افتتاح طرح آبرسانی غدیر به دزفول، ۵ آبان برای افتتاح پروژه‌های برق به زنجان، ۶ آذر برای حضور در مراسم رژه نیروی دریایی ارتش به بندر جاسک، ۱۰ آذر برای افتتاح طرح‌های آبرسانی به سنندج، ۵ اسفند برای افتتاح سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه، ۲۹ اسفند برای افتتاح فاز ۲ پالایشگاه به آبادان و برای بازدید میدانی از شهرستان‌های استان تهران در ۳ اردیبهشت به شهریار و شهر قدس، ۲۸ خرداد به ورامین، ‌قرچک و پیشوا، ۱۹ آبان به پاکدشت، ۳ آذر به اسلامشهر، ۱۷ آذر به پرند و رباط‌کریم، ۱۵ دی به نسیم‌شهر و بهارستان و در ۱۳ بهمن به ری رفت. رئیس قوه مجریه در ۸ مرداد در بازدیدی سرزده راهی مناطق سیل‌زده فیروزکوه و در ۱۶ بهمن در بازدیدی سرزده عازم مناطق زلزله‌زده خوی شد.

نظر شما