شناسهٔ خبر: 59366412 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر:

آماده‌سازی رودسر برای مسافران نوروزی رضایت‌بخش است

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر گفت: آماده‌سازی شهر و خدمات‌رسانی شهرداری به مسافران و گردشگران نوروزی، امسال بسیار خوب و رضایت‌بخش است‌.

صاحب‌خبر -

اسماعیل صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از دهم اسفندماه سال ۱۴۰۱، طرح استقبال از بهار به‌منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید در مناطق مختلف شهر رودسر توسط شهرداری آغاز شد.

وی افزود: در این طرح، خانه‌تکانی محله به محله شامل نظافت و جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌ها از معابر و کوچه‌ها، پاکسازی و شست‌وشوی جداول و معابر، مبلمان شهری، پارک‌ها، آرامستان و مزار شهدا، تعمیر و آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی اماکن عمومی ازجمله پارک‌ها و ساحل، رنگ‌آمیزی جداول و معابر، گل‌کاری فضای سبز مناطق مرکزی شهر ازجمله چهار باغ، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت و تقویت نور معابر، آذین‌بندی شهر با ریسه‌ها و المان‌های نوری و نصب المان‌های نوروزی در نقاط اصلی شهر انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر خاطرنشان کرد: نوروز امسال، حضور انبوه مسافران را در رودسر شاهد هستیم به‌طوری که ظرفیت پارک‌ها و ساحل این شهر تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه در پارک‌ها و ساحل رودسر پارکینگ برای پارک خودرو و جایگاه‌هایی امن برای نصب چادر مسافران پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: آماده‌سازی شهر و خدمات‌رسانی شهرداری به مسافران و گردشگران نوروزی، امسال بسیار خوب و رضایت‌بخش است‌.

صفری، گره ترافیکی را بزرگ‌ترین مشکل شهر رودسر در ایام پیک مسافر دانست و گفت: در تعطیلات نوروز، با همکاری و نظارت مستمر پلیس راهور تردد خودروها در شهر تا حدود زیادی تسهیل می‌شود.

به گزارش ایمنا، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت، مرکز استان گیلان قرار دارد.

نظر شما