شناسهٔ خبر: 59366280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آقایی خبر داد:

توسعه خدمات ترافیکی در ناژوان

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، ضمن بازدید از پارک جنگلی ناژوان گفت: توسعه خدمات ترافیکی ناژوان به جهت اهمیت جایگاه گردشگری و جذب بالای مسافر، از برنامه‌های مهم حوزه حمل‌ونقل و ترافیک است.

صاحب‌خبر -

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای خط‌کشی خیابان الفت از میدان سهروردی تا باغ فردوس و خیابان محیط‌بان از محله ناژوان تا باغ پرندگان و نصب تجهیزات ترافیکی ازجمله گل میخ، بولارد، نیوجرسی و تابلوی علائم ترافیکی در منطقه ناژوان، بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: راه‌اندازی دو ایستگاه ارائه خدمات تاکسیرانی مقابل آکواریوم در خیابان الفت و مقابل باغ پرندگان در خیابان محیط‌بان و ارائه خدمات اتوبوس‌های گردشگری در میدان سهروردی و زاینده‌رود، از برنامه‌های نوروزی کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد سفر است.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، خدمات پارکینگ روزانه به بیش از ۲۵ هزار دستگاه خودرو در ناژوان را قابل توجه دانست و افزود: علاوه بر شش پارکینگ تحت نظارت ناژوان سه پارکینگ اضطراری به صورت موقت راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به بهبود تردد وسایل نقلیه در محدوده ناژوان نسبت به سال قبل، یک‌طرفه کردن کامل خیابان الفت از میدان سهروردی تا باغ فردوس و یک‌طرفه شدن خیابان محیط‌بان به صورت موقت در ساعت پیک ترافیک را از طرح‌های مدیریت ترافیک اعلام کرد و گفت: در سال‌های گذشته به علت اختلال ناشی از ترافیک رفت برگشت با پارک حاشیه‌ای در خیابان‌های الفت با راه‌بندان‌های طولانی و پیچیدگی ترافیک در محدوده مذکور مواجه بودیم که در سال جاری ضمن افزایش تعداد خودرو نسبت به سال قبل با ترافیک کمتری مواجه هستیم.

آقایی با اشاره به اهمیت جلوگیری از تردد موتورسیکلت در محدوده ناژوان برای افزایش رضایت شهروندان و مسافران نوروزی، تصریح کرد: کارکنان مدیریت ناژوان برای جلوگیری از تردد موتورسیکلت در محدوده ناژوان، حضور مؤثر و پررنگی دارند، البته در این محدوده همیاران ترافیک برای روان‌سازی ترافیک فعال هستند.

نظر شما