شناسهٔ خبر: 59362164 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

هانسی فلیک: اخراج ناگلزمان؟ همه شگفت‌زده شدیم؛ به احترام بایرن حرفی نمی‌زنم

علیرضا نجاتی

سرمربی تیم ملی آلمان در خصوص حضور ثابت تراشتگن گفت مانوئل نویر خوب می‌داند که انتخاب‌هایش براساس شایسته‌سالاری است

صاحب‌خبر -

طرفداری | هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان از تصمیم بایرن مونیخ برای برکناری یولیان ناگلزمان شوکه شده است. 

تیم ملی آلمان، میزبان یورو 2024 در مسابقات مقدماتی این تورنمنت شرکت نمی‌کند و بازی‌هایش در ماه مارس 2023 دوستانه است. تیم هانسی فلیک در نخستین بازی‌اش شنبه شب ساعت 23:15 با پرو روبه‌رو می‌شود. نشست خبری هانسی فلیک پیش از این مسابقه دوستانه را به نقل از اشپورت‌آینس می‌خوانید.

البته که شب گذشته با خواندن تیترها [درباره اخراج ناگلزمان از بایرن مونیخ] خیلی تعجب کردیم اما بایرن مونیخ هنوز چیزی را رسما اعلام نکرده و بنابراین صحبت کردن در این خصوص، بی‌احترامی به یولیان و بایرن است. صحبتی در خصوص سرمربی بایرن مونیخ ندارم. 

  • حضور ثابت مارک آندره تراشتگن در بازی‌های دوستانه: 

در دو بازی دوستانه آینده تراشتگن دروازه‌بان ما خواهد بود. همیشه گفته‌ام که شایستگی مقدم بر هر چیزی است و مانوئل [نویر] این را خوب می‌داند. ما در درون دروازه‌مان کیفیت بالایی داریم. مارک طی سالیان گذشته قابلیت‌هایش را در بارسلونا نشان داده و یک دروازه‌بان عالی است. او بازی با پای خیلی خوبی است و هوای مدافعان را دارد. به همین خاطر بازی کردن او، تفاوت زیادی با بازی کردن نویر نخواهد داشت.

  • انتخاب کاپیتان آلمان در غیاب نویر:  

با غیبت نویر، یوسوا کیمیش کاپیتان آلمان در بازی فردا خواهد بود و تصمیمی جمعی برای استفاده از بازوبند کاپیتانی با طرح پرچم آلمان گرفتیم. فکر می‌کنم همه می‌توانیم به خوبی با این تصمیم کنار بیاییم. 

نظر شما