شناسهٔ خبر: 59354149 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هجومی‌تر از همیشه مقابل روسیه

اولین ترکیب قلعه‌نویی برای تیم ملی

۱۱ بازیکن منتخب تیم ملی برای جدال با تیم ملی روسیه اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ورزش سه” اولین ترکیب امیر قلعه‌نویی در تیم ملی برای بازی با روسیه در حالی اعلام شده که او در غیاب چند ستاره تأثیرگذار خود، ترکیبی هجومی برای این جدال دوستانه انتخاب کرده است. سرمربی تیم ملی حالا به وعده‌ای که داده بود، عمل کرده و به‌دنبال نمایشی رو به جلو برای تیم ملی ایران است.

با تصمیم سرمربی جدید تیم ملی، علیرضا بیرانوند به‌عنوان دروازه‌بان شماره یک انتخاب شده و وظیفه حراست از دروازه‌ را جلوتر از حسینی، نیازمند و‌ پورحمیدی برعهده گرفته است.

خط دفاع مدنظر امیر قلعه‌نویی نیز چهار نفره خواهد بود. به‌طوری‌که شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان به‌عنوان مدافعان مرکزی شناخته می‌شوند. رامین رضاییان در سمت راست و احسان حاج‌صفی در سمت چپ خط دفاعی قرار گرفته‌اند.

1834178

یک خط جلوتر اما، زوج جدیدی توسط کادر فنی تیم ملی تشکیل شده است و سعید عزت‌اللهی و امید نورافکن دو هافبک دفاعی تیم ملی مقابل روسیه خواهند بود.

اما انتخاب‌های امیر قلعه‌نویی برای بخش هجومی تیم ملی، جذاب‌ و جدید است و او سعی کرده از بازیکنان پرسرعت، تکنیکی و البته مهاجمانی که قدرت تمام‌کنندگی بالایی دارند، استفاده کند.

به نظر می‌رسد که محمد محبی و مهدی طارمی، به‌عنوان وینگر راست و چپ، وظایف مهمی را از قلعه‌نویی دریافت کرده‌اند و هم‌چنین علی قلی‌زاده در مرکز میدان و در پست پشت مهاجم ایفای نقش می‌کند.

1834447
تک‌مهاجم تیم ملی نیز با توجه به غیبت سردار آزمون در این اردو، شهریار مغانلو است و باید دید چه نمایشی در اولین مسابقه جدی خود در رده ملی خواهد داشت.

1834562

ترکیب تیم ملی مقابل روسیه به شرح زیر است:
علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی، مهدی طارمی، شهریار مغانلو، حسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده، محمد محبی، امید نورافکن و رامین رضاییان

1834783

نظر شما