شناسهٔ خبر: 59353939 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حماس: ترور مبارزان فلسطینی به مقاومت پایان نمی‌دهد

محسن وفایی

جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن شهادت جوان فلسطینی تأکید کرد مقاومت مردم فلسطین با ترور مبارزان متوقف نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به ترور شهید «امیر عماد ابو خدیجه» جوان ۲۵ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه حماس تأکید شده که «ترور دلاورمردان فلسطینی هرگز راه و مسیر مقاومت را متوقف نخواهد کرد و ملت فلسطین هیچ ترس و هراسی از این جنایات ندارد.»

حماس خواستار ادامه خیزش مبارک ملت فلسطین با هدف قرار دادن اشغالگران اسرائیلی و ادامه پاسداری در مسجد الاقصی برای دفاع از آن در برابر طرح‌ها و توطئه‌های دولت و شهرک‌نشینان اشغالگر شد.

وزارت بهداشت فلسطین امروز پنج‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد یک جوان ۲۵ ساله فلسطینی به نام امیر عماد ابو خدیجه با گلوله نظامیان اشغالگران در جریان حمله آنان به طولکرم به شهادت رسید.

براساس این بیانیه، این شهید فلسطینی به بیمارستان شهید ثابت منتقل شده در حالی که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود. این حادثه منجر به شکستگی کامل جمجمه و آسیب کامل مغزی گردید.

در همین رابطه گردان طولکرم اعلام کرد: ابو خدیجه یکی از فرماندهان و موسسان این گردان بوده که در جریان عملیات نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. ما همچنان به راه خود ادامه داده و عقب نشینی نمی‌کنیم، چه پیروز شویم و چه به شهادت برسیم و به زودی انتقام این شهید را خواهیم گرفت.

با شهادت ابو خدیجه شمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی به ۹۰ نفر افزایش یافت که در میان آنها ۱۷ کودک و یک زن نیز وجود دارد.

نظر شما