شناسهٔ خبر: 59353869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون عملیات فرماندهی انتظامی گیلان:

احساس امنیت گردشگران برنامه اصلی پلیس در تعطیلات نوروز است

آستارا- معاون عملیات فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط مسافران نوروزی گفت: احساس امنیت گردشگران از برنامه‌های اصلی پلیس و ستاد خدمات سفر گیلان در ایام تعطیلات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد نمازی بعد از ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از جاده‌های منتهی به غرب استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید و پایش هوایی و ترافیکی از مسیرهای منتهی به مناطق غرب استان گیلان با هدف بررسی شرایط عبور و مرور و تردد مسافران نوروزی انجام شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه در این پایش و بازدید هوایی بر فعالیت‌های گردشگری دریایی نظارت شد، افزود: بازدید و پایش هوایی برون شهری فراجا از سمت رشت و مسیرهای ترافیکی گیلان به ویژه غرب استان انجام شد.

وی تصریح‌کرد: هم اکنون وضعیت خوبی از لحاظ ترافیکی در مسیرهای منتهی به مناطق گردشگر پذیر گیلان وجود دارد و پلیس نیز در سفرهای نوروزی در کنار مردم و گردشگران است تا هموطنان سفر خوب و خوش و ایمنی داشته باشند.

سرهنگ نمازی بر رعایت نکات ایمنی توسط مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: احساس امنیت و آرامش گردشگران نوروزی از برنامه‌های اصلی پلیس و ستاد خدمات سفر گیلان در ایام تعطیلات نوروزی است.

نظر شما