شناسهٔ خبر: 59353653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی قزوین زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی قزوین از سرکشی گشت‌های سیار این اداره کل از مجتمع‌های خدماتی خدماتی و رفاهی بین راهی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت بیک در این خصوص اظهار کرد: با توجه به گزارشات متعدد در خصوص برخی تخلفات در مجتمع‌های بین‌راهی، تیم‌های بازرسی با حضور رؤسای شعب از مراکز مذکور بازرسی به عمل می‌آورند.

وی گفت: مجتمع‌های بین‌راهی استان مجموعه‌ای شامل رستوران، کافی شاپ، فست‌فود، سفره‌خانه سنتی، سوپرمارکت، فروشگاه‌های عرضه پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی است و روزانه ده‌ها هزار نفر از این مراکز بازدید یا خرید می‌کنند، به همین منظور، برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان، گشت‌های سیار به صورت مستمر از مراکز فوق سرکشی می‌کنند.

این مسئول گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نگهداری و فروش مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را، تخلفات شایع در این مراکز برشمرد و یادآور شد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با واحد صنفی مربوطه بدون چشم‌پوشی و برابر با قانون برخورد خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین، طرح ویژه نظارت بازار نوروزی و ماه مبارک رمضان با حضور میدانی کلیه کارکنان تعزیرات حکومتی قزوین در سطح استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما