شناسهٔ خبر: 59353411 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزارش:

جایزه ویژه فدراسیون فوتبال اسپانیا برای آنچلوتی

کارلو آنچلوتی به‌خاطر عملکرد درخشانش با رئال در فصل گذشته، جایزه "رامون کوبو" را از کمیته مربیان فدراسیون فوتبال اسپانیا دریافت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال‌مادرید با کارلو آنچلوتی در فصل گذشته، قهرمان لالیگا، لیگ قهرمانان و سوپرجام اسپانیا شد. این دومین دوره مربیگری کارلتو در رئال است که تاکنون بسیار هم موفقیت‌آمیز بوده؛ هرچند در فصل جاری رئال کمی دچار افت شده و باید دید در پایان فصل چه خواهد کرد. رئال فعلاً شانس زیادی برای قهرمانی در لالیگا ندارد؛ ولی در لیگ قهرمانان و کوپادل‌ری هنوز امیدوار به کسب قهرمانی است. کارلتو همچنین توانسته رئال را به قهرمانی سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان نیز برساند.

1834769

به‌خاطر همین علمکرد خوب، آنچلوتی جایزه ویژه "رامون کوبو" را از کمیته مربیان فدراسیون فوتبال اسپانیا دریافت کرد. این جایزه توسط کمیته مربیان فدراسیون و از سال 2011 به بهترین مربی سال اهدا می‌شود. پیش از آنچلوتی، مربیانی چون اونای امری، مانوئل پیگرینی و مندیلیبار به این عنوان رسیده‌اند. عنوان «بهترین مربی سال» فقط به مربیان شاغل در لالیگا نمی‌رسد و تمام مربیان فوتبال اسپانیا در همه رده‌های مردان و زنان در آن صاحب شانس هستند. لازم به ذکر است که رامون کوبو، رئیس کمیته مربیان فدراسیون فوتبال اسپانیا بین سال‌های 1993 تا 2005 بود.

نظر شما