شناسهٔ خبر: 59327521 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انتقام بی‌سر و صدای گاوی از سبایوس (عکس)

تصاویری از ال‌کلاسیکوی روز یکشنبه منتشر شده که در آن گاوی دور از چشم داور انتقام فینال سوپرجام را از دنی سبایوس می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با پیروزی 2-1 مقابل رئال مادرید فاصله خود را با این تیم به 12 امتیاز رسانده و به صدرنشینی مقتدرانه خود در لالیگا تداوم بخشید. در جریان این دیدار اتفاقی رخ داد که از چشم داور دور ماند.

گاوی، ستاره جوان بارسلونا در صحنه یاد شده بخشی کمتر دیده شده از شخصیت همواره آرام خود را به نمایش گذاشته و دنی سبایوس را در حالی که توپ را در اختیار نداشت نقش بر زمین کرد.

1834296

این لحظه به اندازه پیروزی مقابل رئال برای هواداران بارسلونا لذتبخش بود چرا که گاوی انتقام فینال سوپرجام را از بازیکن رئال گرفت؛ جایی که سبایوس موهای ستاره جوان بارسا را کشیده و خشم کاتالان ها را برانگیخته بود.

گاوی در بازی یکشنبه مترصد فرصتی برای انتقام بود و بالاخره این فرصت را در میانه های میدان به دست آورد و بدون توپ سبایوس را زد. تنه خشن گاوی به سبایوس در حالی که بازیکن رئال انتظار چنین برخوردی را نداشت باعث بهم خوردن تعادل او شد.

1834297

هواداران رئال مادرید که شاهد صحنه در ورزشگاه بودند با اعتراض شدید خود خواستار اخراج گاوی شدند، اما داور این صحنه را ندید تا انتقام گاوی به بی سر و صداترین شکل ممکن انجام بگیرد.

نظر شما