شناسهٔ خبر: 59321349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

راه اندازی استودیوسلامت نوروزی دراستان چهارمحال وبختیاری

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از راه اندازی گروه "استودیو سلامت نوروزی" بمنظور ارائه گزارش اقدامات برنامه سلامت نوروزی توسط همکاران محترم روابط عمومی در پیام رسان بله خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید علی درخشان افزود: هر ساله هماهنگی های لازم به منظور اطلاع رسانی هر چه بهتر اقدامات حوزه سلامت و آگاه سازی گروه های هدف با مسئولین و رابطین روابط عمومی های مراکز تابعه به عمل می آید و در این راستا ضمن بهره مندی از ظرفیت رسانه ها و جراید محلی استان، از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده می شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه سلامت نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ از انجام برنامه ریزی بمنظور بازرسی اعضای کمیته رسانه، رصد و پایش خبر از مراکز درمانی و ایستگاه های سلامت نوروزی خبر داد.

درخشان همچنین به فراخوان برگزاری مسابقه برپایی سفره هفت سین به مناسبت گرامیداشت شهدای مدافع سلامت در مراکز درمانی و تجلیل از برترین ها و انجام مکاتبات لازم با تمامی مراکز برای معرفی خوش برخورد ترین پرسنل جهت قدردانی و تجلیل اشاره داشت و افزود: همچنین هماهنگی برای حضور پرسنل خدوم حوزه درمان، پزشکان و پرستاران و تکنسین های اورژانس ۱۱۵ در برنامه تلویزیونی "بهار عاشقی" شبکه جهانبین مرکز صدا و سیمای استان، ویژه شب های ماه مبارک رمضان در حال انجام است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با اشاره به مشارکت حوزه های مختلف از جمله بهداشت محیط در اجرای برنامه سلامت نوروزی اظهار داشت: هماهنگی لازم با مهندسین بهداشت محیط برای مصاحبه و تهیه گزارش از اقدامات صورت گرفته در راستای تشدید نظارت های مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ و پخش از طریق برنامه های رادیویی و تلویزیونی انجام شده است.

وی با اشاره به تاکید وزارت بهداشت در امر اولویت دهی به برنامه های قانون حمایت از جوانی جمعیت گفت: بمنظور فضا سازی، مکان های مناسب جهت دیوار نویسی با محتوای فرزندآوری و جوانی جمعیت شناسایی و انجام دیوار نویسی در دستور کار معاونت ها قرار گرفته است.

درخشان افزود: همچنین از ظرفیت فضای مجازی برای انتشار محتواهای کوتاه و علمی در خصوص فرزند آوری و جوانی جمعیت استفاده می شود.

وی، تهیه پوستر و بنر و نصب در محل های پرتردد و جلوی دید مراجعین، برگزاری مسابقات در بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری، همکاری در برگزاری جشنواره های محلی با شبکه های ده گانه و تجلیل از مادران بالا ۳ فرزند و هماهنگی با صدا و سیما و آگاه سازی مردم و گروه های هدف را از دیگر اقداماتی برشمرد که جهت آموزش و اقناع سازی مردم در خصوص ضرورت توجه به جوانی جمعیت در حال انجام است

۴۶

نظر شما