شناسهٔ خبر: 59321327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار یزد خبر داد:

فعالیت شهرداران کشیک شهرداری یزد در ایام نوروز

شهردار یزد گفت: در طول ایام نوروز علاوه بر شهردار، مدیران و معاونان شهرداری به‌عنوان شهرداران کشیک، بر روند ارائه خدمات به مسافران نوروزی و شهروندان نظارت دارند.

صاحب‌خبر -

ابوالقاسم محی‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه بازدید از خدمات ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد، با اشاره به اینکه شهرداری یزد اقدامات گسترده‌ای برای آمادگی شهر در ایام نوروز انجام داده است، اظهار کرد: در روزهای انتهایی سال، بازدیدهای متعددی از سوی مدیران بخش‌های مختلف شهرداری از این خدمات و اقدامات صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری یزد در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف در طول چند ماه گذشته این بوده که در ایام نوروز، بهترین خدمات را به مسافران و میهمانان نوروزی، همچنین شهروندان ارائه کنند.

شهردار یزد تصریح کرد: برای هرچه بهتر ارائه شدن خدمات، نظارت بر نحوه انجام کار به صورت مستمر انجام می‌شود تا بتوانیم بهترین و بیشترین نتیجه را از اقدامات شاهد باشیم.

محی‌الدینی گفت: در این راستا تاکید صورت گرفته که مدیران بخش‌های مختلف شهرداری که مجموعه تحت مدیریت آن‌ها در طول ایام نوروز به خدمات‌رسانی و انجام وظیفه مشغول هستند، خودشان به صورت مستقیم بر عملکردها نظارت داشته باشند.

وی افزود: به منظور نظارت بر روند فعالیت‌ها، علاوه بر اینکه شخصاً به‌عنوان شهردار در بازدیدهای مختلف روزانه و شبانه از نقاط مختلف شهر حضور دارم، برای هر روز شهر یزد یکی از مدیران شهرداری به عنوان شهردار کشیک حضور خواهد داشت و به روند کار نظارت خواهد کرد.

شهردار یزد در ارتباط با فعالیت شهرداران کشیک با اشاره به اینکه فعالیت آن‌ها از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، گفت: شهرداران کشیک موظف هستند در روز مشخص شده برای آن‌ها، به تمام نقاط شهر یزد سر بزنند و از نحوه میزبانی، اسکان، برگزاری برنامه‌ها و دیگر فعالیت‌هایی که توسط مجموعه بزرگ شهرداری یزد برای مسافران و شهروندان انجام می‌شود، بازدید و نظارت داشته باشند.

نظر شما