شناسهٔ خبر: 59320755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با اجرای طرح نوروزی تعزیرات حکومتی؛

۱۰ واحد صنفی متخلف در اردستان پلمب شد

مرتضی عسگری

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان گفت: از ابتدای شروع طرح نوروزی تعزیرات حکومتی، تاکنون ۱۰ واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان پلمب و ۲ واحد صنفی محکوم به نصب بنر گران فروشی شدند.

صاحب‌خبر -

امید سلامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ادامه بازرسی‌های ویژه نورز و ماه رمضان چهار واحد متخلف صنفی شامل ۲ واحد کفش فروشی، یک واحد غیربهداشتی کله پاچه و یک آزایشگاه زنانه در شهر اردستان به دلیل گران‌فروشی، مسائل بهداشتی و عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید پلمب شدند.

وی با بیان اینکه برخورد بدون مماشات با اصناف متخلف تا زمانی که تمام قوانین ومقررات صنفی رعایت نشود در کل شهرستان ادامه خواهد داشت، گفت: تمام تلاش تعزیرات حکومتی صیانت از حقوق شهروندان و حمایت از مردم است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان با اشاره به گلایه مردم در خصوص مدت زمان کم پلمب اصناف متخلف، تصریح کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و بستگی به نوع خدماتی که آن صنف ارائه می‌دهد و نیاز مردم به خرید شب عید، تصمیم‌گیری شده که واحدهای متخلف مدت زمان کوتاهی پلمب شوند، ولی علاوه بر پلمب جریمه‌های سنگین نقدی صادر و پرونده تشکیل خواهد شد که بازخوردهای مثبتی داشته است.

سلامی گفت: نظارت و بازرسی‌ها تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت و هر جایی که گزارشی به تعزیرات حکومتی برسد شدیدترین برخوردها لحاظ خواهد شد تا مردم در اردستان احساس ناامنی اقتصادی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع طرح نوروزی تعزیرات حکومتی تاکنون ۱۰ واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان پلمب و ۲ واحد صنفی محکوم به نصب بنر گران‌فروشی شدند، گفت: بازرسی، نظارت و کشف تخلفات بر عهده دستگاه‌های ناظر است، فقط رسیدگی به تخلفات بر عهده تعزیرات حکومتی است، چرا که این سازمان یک مرجع رسیدگی کننده قضایی است و به گزارش‌های بازرسان اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، سازمان صمت و دیگر مراجع رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما