شناسهٔ خبر: 59320545 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پاریس علیه پاریسچرا پاریسن ژرمن همیشه ناکام است؟

ChristianBale ️

صاحب‌خبر -

در یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و هشتم لیگ فرانسه، تیم فوتبال پاری سن ژرمن در دیداری خانگی در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف رن رفت که در نهایت با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

تماشاگران تیم پاریس هنگام خواندن نام لیونل مسی قبل از شروع بازی او را هوو کرده و بلافاصله با شنیدن صدای کیلیان امباپه به تشویق او پرداختند.

همان کاری که فصل قبل بعد از حذف شدن در لیگ قهرمانان جلوی رئال انجام دادند.

آری،مسی مسبب تمام این اتفاقات است.مسی زاده شده بود که بعد از ۵۲ سال ناکامی بالاخره پاریس را به قهرمانی اروپا برساند.

​​​​​مسی جلوی رئال پنالتی مهمی از دست داد و جلوی بایرن کم فروغ ضاهر شد اما، آیا تنها دلیل باخت های پاریس مسی بوده است؟؟

سوالی میپرسم،کجا به یاد دارید که هواداران پاریس در پارک دو پرنس جهنمی به پا کرده باشند؟؟کجا به یاد دارید که بعد از یک شکست بازیکنانشان را ایستاده تشویق کرده یاشند؟؟

بازی پاریسن ژرمن مقابل بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را به یاد دارید ؟؟که حتی یعد از گل کاوانی که بارسا ۵ گل دیگر باید به ثمر میرساند تا برنده شود، باز هم شاهد تشویق و هیاهوی هواداران بلوگرانا در نیوکمپ بودیم.

جهنم آنفیلد را چطور؟؟که چگونه لیورپول باخت سه هیچ جلوی بارسا را جبران کرد؟؟

غوغای سانتیاگو چی؟؟آیا سال گذشته از هواداران مادرید هم یاد نگرفتید؟؟

هواداران پاریس، کجا چنین نمایشی را برای تیمتان به اجرا در آوردید؟؟؟

​​​​​​و یک چیز دیگر :

در تیم هایی مثل بارسلونا ،رئال،بایرن ،منچستر و سایر تیمای ««بزرگ»»اروپا بازیکنی مثل مسی که تمام تلاشش را کرده است هو نمیکنند آنها بازیکنی را هو میکنند که بارها اعلام کرده میخواهد از تیم جدا شود و بعد به زور پول مانده و در تیم حکمرانی میکند.

خلاصه کلام:

من به تیمهایی مانند آژاکس،دورتموند،ناپولی،پورتو و هر تیمی که با پشتوانه فلسفه و یا هوادارانش به دنبال موفقیت است بیشتر از تیم هایی احترام میگذارم که با پول تمام ستاره های دنیا را خریده ان .

 

نظر شما