شناسهٔ خبر: 59320537 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رئیس جمهور:

پالایشگاه آبادان نمونه بارز ما می‌توانیم است/ گروه نفت امسال در رشد اقتصادی ۱۵ درصد سهم داشته است

رئیس جمهور گفت: امروز پالایشگاه آبادان جلوه ارزشمندی از ما می‌توانیم و ما می‌خواهیم است که موجب اشتغال برای هفت هزار نفر بطور مستقیم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جوان آنلاین به نقل از  فارس، ‌سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور امروز در آیین بهره برداری از پتروپالایشگاه آبادان اظهار کرد: امروز ما در پتروپالایشگاه آبادان در حالی حضور داریم که جلوه ارزشمندی از ما می‌توانیم و ما میدانیم مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه پالایشگاه آبادان نمونه بارز ما می‌توانیم است، افزود: در ورودی یک احداث ۱۰۰ درصد ایرانی و یک سازه که توسط کارشناسان خارجی در سال‌ها قبل ساخته می‌شود مشاهده می‌شود که باعث افتخار و غرور است.

رییس جمهور گفت: این یک کار جهادی و رکورد در وزارت نفت است که باید تداوم یابد. این پالایشگاه موجب اشتغال برای هفت هزار نفر بطور مستقیم و ۱۵ هزار نفر بصورت غیرمستقیم شده است.

وی ادامه داد: این پالایشگاه مانع خام فروشی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بود، می‌شود. اینکه چهار میلیون لیتر به میزان بنزین کشور و پنج میلیون لیتر به گازوئیل کشور اضافه شود جای افتخار دارد.

سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: این پروژه برای مردم ما پیام امیدواری و برای دشمنان و برای کسانی که نمیتوانید را به ما القا کردند پیام دارد، که با تکیه با توان داخلی به دانش لازم رسیده‌ایم.

وی بیان کرد: گروه نفت امسال در رشد اقتصادی ۱۵ درصد سهم داشته است.

نظر شما