شناسهٔ خبر: 59320312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیش‌بینی بروز گرد و غبار و کاهش محسوس دما در نوروز استان یزد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با اشاره به پیش‌بینی بروز گرد و غبار و کاهش محسوس دما در نوروز گفت: در صورت نیاز از ظرفیت سالن‌های ورزشی برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی استفاده می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمدعلی ملک‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اعلام هواشناسی یزد مبنی بر پیش‌بینی بروز گرد و غبار و کاهش محسوس دما در استان یزد اظهار داشت: با توجه به این اعلام هواشناسی، هشدار لازم به تمامی فرمانداران استان یزد اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام فرمانداران باید تمهیدات لازم در راستای جلوگیری از خسارت و تلفات گاز گرفتگی در چادرهای مسافران نوروزی را بیاندیشند تا نوورزی بدون حادثه را شاهد باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد افزود: در این زمینه تاکید صورت گرفته که در سه روز آینده برای استفاده از ظرفیت محل‌هایی همچون سالن‌های ورزشی برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی که از چادر برای اقامت در یزد استفاده کرده‌اند برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

ملک‌زاده خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه شود لزوم جلوگیری از نصب چادر در محل‌هایی است که امکان مخاطره و مشکل وجود دارد به همین دلیل علاوه بر تاکید بر فرماندارن از مسافران نوروزی هم درخواست می‌شود همکاری لازم در این زمینه را داشته باشند تا مشکلی برای هیچ فردی پیش نیاید.

وی افزود: همچنین با توجه به لزوم تامین امنیت کامل برای اسکان اضطراری، لازم است تمامی سالن‌هایی که برای این منظور در نظر گرفته می‌شوند، به صورت کامل به امکاناتی از جمله کپسول آتش نشانی، کمک‌های اولیه و سایر موارد مورد نیاز تجهیز شوند.

انتهای پیام/781/ن

نظر شما